Moog - Dragon Eggs

Dreek

Registered User
Goeiemorge wat een blok, mooi spul...
Aan 't einde van het filmpje gaat nog meer de lucht in, heb je daar ook een filmpje van?

Sparkey

Registered User
Op dit filmpje klinkt de cake denk ik vele malen heftiger dan hij in werkelijk is, luister maar naar de burstknallen. Misschien hebben ze wel een richtmicrofoon gebruikt? :*

nitraat4life

Registered User
Hmm , het knalt in iedergeval HEEL hard op dat filmpje lijkt harder dan salute's te gaan man... maarjah zowiezo is het een top blokje!

Thnx 4 sharing!

/n4l

gantpoplin

Registered User
Op feuerwerk.net staat nog veel meer Weco, Broekhoff en zink spul! o.a. zink mortierbommen...

Maar weet iemand of er ook ook Moog siervuurwerk word verkocht in België?:p

Wizz

Registered User
gantpoplin zei:
Op feuerwerk.net staat nog veel meer Weco, Broekhoff en zink spul! o.a. zink mortierbommen...

Maar weet iemand of er ook ook Moog siervuurwerk word verkocht in België?:p
nope niet te krijgen

USRRobiwan

Registered User
offtopic:

Browse ik die feuerwerk.net af.. en wat kom ik tegen?
30pyro-freak.JPG

Feuerwerks-Touristen

:D

whistle

Registered User
Mocht je ooit in Zwitserland komen, dan kan je je lol op. Moog en WECO in overvloed voor prijzen !!!!! Je zou zo je hele auto vol laden. 100 schots blokken, fonteinen en vuurpijlen die je Belgie nooit tegen komt. En gewoon in de supermarkt. Ongelooflijk wat een contrast met andere landen.
Heb daar elke avond maar wat in de fik gestoken, waaronder deze dragon eggs.
Was een erg leuke vakantie kan ik zeggen. Het heeft wel wat ruzie met het vrouwtje opgeleverd, maar dat nam ik maar even op de koop toe.

gantpoplin

Registered User
Aangezien jij beweert dat je het blok hebt afgestoken ben ik ook benieuwd naar je gebruikerservaring. Die knallen zoals op het filmpje komen die overeen met de knallen in real-life??:p

USRRobiwan

Registered User
gantpoplin zei:
Aangezien jij beweert dat je het blok hebt afgestoken ben ik ook benieuwd naar je gebruikerservaring. Die knallen zoals op het filmpje komen die overeen met de knallen in real-life??:p

Nee, als je het duitse forum zou hebben gelezen (tja duits lezen gaat mij beter af dan het duits praten) dan had je kunnen lezen dat er problemen waren met de mic instelling. En dus het geluid overgemoduleerd was. Maar dat kon je zo ook wel weten zonder bevestiging als je goed luisterd

Dus nee, in het echt zal het "iets" minder overgemoduleerd klinken...

Bovenaan