Mijn lijst

polleke45

Registered User
Neem je echt 2x goud hoor er namelijk dat hij niet zo goed was op de laatste demo's kun je niet aan het goud assortiment van zena komen of van bonfireworks de gorgeous of treasure islands.

bjorn2202

Registered User
ja heb hem zelf ook op de demo gezien maar ik vond hem wel goed!!
En de andere merken die je benoemd kan ik niet aanschaffen heb geen dealer in de buurt
maar de rest is het lijstje toch wel okeej niet?

GRT

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ja heb hem zelf ook op de demo gezien maar ik vond hem wel goed!!
En de andere merken die je benoemd kan ik niet aanschaffen heb geen dealer in de buurt
maar de rest is het lijstje toch wel okeej niet?

GRT

Persoonlijk zou ik voor die 200 voor dat crownpakket toch lekker wat anders nemen...hier zijn betere alternatieven voor.

bjorn2202

Registered User
Ja ik vond 200 euro ook veel maar aangezien ik genoeg korting heb gekregen heb ik uiteindelijk
135 euro betaal voor dit pakket. Zelf denk ik dat dit eerder een reken foutje is geweest :)
Maarja ik was natuurlijk de laatste die hier iets van gezegd heeft!!

Gr

polleke45

Registered User
Ja ik vond 200 euro ook veel maar aangezien ik genoeg korting heb gekregen heb ik uiteindelijk
135 euro betaal voor dit pakket. Zelf denk ik dat dit eerder een reken foutje is geweest :)
Maarja ik was natuurlijk de laatste die hier iets van gezegd heeft!!

Gr

135 is wel een goede prijs voor de new years pyro box. Heb er net een filmpje van gekeken en er zitten een paar aparte effecten tussen en die laatste cake vind ik ook wel leuk.

Bovenaan