mijn lijst(je) voor overdag/begin avond (aadje93)

aadje93

Registered User
Stuk Totaal
Babyfluit Pijl Klein 10x € 1,50 € 15,00

Thunder King Megapack 10x € 7,95 € 79,50

Trippelpijl 2x € 4,95 € 9,90

Crackle Mines 10x € 1,99 € 19,90

me nacht lijstje (voor na 0:00) komt nog :)

maartenvincent

Registered User
Voor vele freaks hier op het forum is dit een klein bedrag ;).
De meeste mensen sparen hier het hele jaar voor, en kunnen dan flink wat uitgeven. Voor jou als 15 jarige zal dit moeilijk zijn.

michel0911

Registered User
Wat maakt dat nou uit hoe hij aan zijn geld komt ???
Lekker boeiend zeg.

Hij gaat lekker Thunder Kingen en baby fluiten op oudejaarsdag, ik wens um veel plezier!

elmo

FPM Moderator
Hoe iemand zijn geld verdiend of hoe hij/zij daar aankomt is idd onbelangrijk.
Als je dat wilt weten kun je ook een PM sturen naar de persoon.

ONTOPIC maar weer Het lijstje van Aadje93

aadje93

Registered User
ik ben 17 :)

ben uit 93 (A)

en ik verdien met geld met krantenwijken/folders lopen, en idd spaar het hele jaar al :D

en geen rotjes, omdat die knallen beetje zacht zijn (A)......

michel0911

Registered User
Als je de rotjes te zacht vind, wat ik overigens uiteraard met je eens ben, zou ik een slofje Extreme Bangs kopen, die zijn rond het 10tje zo ff uit m'n hoofd. Die zijn toch wel een beetje de hardste knallers die er in NL te vinden zijn, althans dat is mijn mening. Ze zien er zowieso al best geil uit :)

polleke45

Registered User
Als je de rotjes te zacht vind, wat ik overigens uiteraard met je eens ben, zou ik een slofje Extreme Bangs kopen, die zijn rond het 10tje zo ff uit m'n hoofd. Die zijn toch wel een beetje de hardste knallers die er in NL te vinden zijn, althans dat is mijn mening. Ze zien er zowieso al best geil uit :)

Die zijn 5,50 per slof waarin 60 stuks extreme bangs zitten, ze zijn vrij dik en knallen harder/doffer dan een kanonslag niet echt hard maar inderdaad voor nederlandse begrippen zijn het aardige dingen.

Bovenaan