haha dat einde, wat een knal zeg. Maar dit ziet er echt goed uit in het filmpje. Ik denk dat iedereen dit heftig vindt, ikzelf ook maar het is maar wat je gewent bent hé. Ik vindt dat we in Nederland toch echt iets 'missen' in vergelijking met veel andere landen op het gebied van vuurwerk, maar ben tocht hartsikke tevreden hoor daar niet van.
En die klaphamer van die link uit de post van Elgielo, ken ik al lang, en heb dat ooit als kleine jongen in een dorp ergens gezien. Wist echt niet was het was en was echt benieuwd, maar nu dankzij Elgielo weet ik hoe het werkt en heb namelijk zelf ook even verder gezocht . Het enigste wat ik me kon herrineren was een super harde knal, een man met een t*****grote hamer, poederwolken met rook wat tussen dat metaal weg kwam als hij sloeg en hij had een veiligheids bril op. dat metalen ding van hem zag er wel heel ander uit. Het leken wel twee aambeelden of zoiets en hij had een losse hamer en niet zo als in de link van de post maar elgielo. Maar wel hetzelfde idee. En tot op de dag van vandaag wist ik niet wat het was en wat er in zat enz , zo ben weer iets wijzer geworden.
Greetz Sebas