Merksem (Be), Vlaamse Feestdag 2014: Thu 10-07-2014

RedBaron

Registered User
Waar: Merksem, België
Tijdstip: 23:00
wie: DBK Fireworks
wat: consument, PSE en professioneel tot 150MM

extra info:

Dit jaar staat Ontpopt klaar om je te laten dansen. Deze swingende coverband neemt de sterkste Nederlandstalige hits van de voorbije decennia onder handen. Denk aan Clouseau, de Kreuners of Willy Sommers. Meezingen, dansen of gewoon genieten: bij Ontpopt kan het beurtelings of allemaal tegelijk.
De lakeien van Noblesse Oblige zorgen voor een spectaculaire entree. Wordt voor u de rode loper uitgerold? En de fabelachtige wezens van het Vannix Theater zoeken naar gezellige tafelpraatjes. Ballonkunstenaar Biselo tovert de mooiste figuren voor de kleinsten. Na de swingende plaatjes van Jan Blieck sluiten we af met een betoverend vuurwerkspektakel.
Vanaf 18 uur kan je aanschuiven voor een culinaire verwennerij. Voor maar 8 euro krijg je een aperitief, drie stukken vlees met slaatjes, brood en sauzen. Er is ook een vegetarisch alternatief.

*bron*

Het vuurwerk heeft ongeveer hetzelfde budget als die andere in september :tounge:

Dennis010

Registered User
Hmmm.... dat is de 3 kwartiertjes tuffen wel waard denk ik. Krijgen we weer wat mooie Zaragozana producten te zien?

RedBaron

Registered User
Wordt deze, net als die in september, ook een pyromusical Jack?

Jazeker Michel :)

Het is alleen iets anders van opzet dan in september aangezien het veld voor het kasteel nu gebruikt wordt voor allerhande activiteiten. Het vuurwerk is nu dus wat verder naar achteren gezet op pontonnetjes op de vijver achter het kasteel.

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
opgelet voor diegene die plannen hebben om naar Merksme te komen voor het vuurwerk voor de Vlaamse feestdag in Merksem! Door werkzaamheden aan de Bredabaan waar het Bouckenborgh park op uitkomt, is het park lastiger te bereiken. Hou de website van het cultuurcentrum Merksem daarom dus goed in de gaten over de actuele stand van zaken omtrent de werkzaamheden aan de Bredabaan. Ter plaatse volg stipt de aanwijzingen van de borden en de autoriteiten op!

meer info: http://www.ccmerksem.be/nl/news/158/bouckenborghpark-moeilijk-bereikbaar

RedBaron

Registered User
hier nog even een kaartje van de omgeving en de werken aan de bredabaan. De rode zone, pal voor de ingang van het park Bouckenborgh daar kun je dus met de auto niet komen. de zwarte pijlen geven de verkeerscirculatie aan. Zo ver ik weet kun je bij P5 je auto kwijt om zo dichtbij het park je auto nog te kunnen parkeren.

merksem.gif

Z@P

Registered User
Ik zeg ook af helaas, ben nog te brak het drama gisteravond, duik m'n nest in nu.
Hopelijk snel weer een ander showtje van dbk ergens in België.

Maar eerst kapellen de 28ste

martino

Registered User
Wat hebben we in de vuurwerkwereld toch een prachtig materiaal. Het was absoluut dik de moeite. Ik kijk nu al uit naar de filmpjes om nog eens flink na te genieten.

smilli

FPM Filmer
Wat hebben we in de vuurwerkwereld toch een prachtig materiaal. Het was absoluut dik de moeite. Ik kijk nu al uit naar de filmpjes om nog eens flink na te genieten.

Helemaal mee eens, zal morgen wat online knallen. Weer een strakke pyromusical van DBK, complimenten heren!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

thunderboy

Registered User
Geweldige show, gewoon zwaar genieten!
Speciaal wakker gebleven om die film online te pompen voor jullie, want dat is de show zeker waard.

MichelWRX

Registered User
Wat een heerlijk showtje zeg.
Is even geleden dat ik zo genoten heb van een show.
30 meter van het ponton en raggen maar.
Mooie bommen gezien, heerlijk dat plastic spul van Zaragozana.

Was weer lachen heren, bedankt voor de gezellige avond.
Volgende keer plannen het vissen er ook bij in.

Moontan

Moderator
Medewerker
Steekt goed in elkaar deze show. Zeker genieten geblazen van mooie bommen.
Mooie opnamen ook, en van zo heerlijk dichtbij. Mooi dat het daar nog kan.
Dank voor de mooie films mannen.

Chrissie81

Registered User
Heerlijk showtje gezien ja gister. Mooie bommen van dichtbij, genieten!

Ook stukje van de laatste 10 minuten gefilmd :huh:

Shell-Martijn

Registered User
Wat een gave show! Hier hou ik van. Hele mooie producten, goed getimed op prima muziek. Wauw!
Zelfs kippenvel moment toen het nummer van James Last speelde. Die goeie oude tijd als kind.
Bedankt voor het delen mannen!
Wordt tijd dat ik ook weer eens een show ga bezoeken

Bovenaan