Merijns lijst voor 2013-2014

painkiller

Registered User
Aangezien we dit jaar erg vroeg beginnen met lijstjes posten doe ik ook maar even een duit in t zakje.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/21358

Het grootste gedeelte wat in de lijst staat zal verwerkt worden in een pallet(s) project muv. de doorlontbakken. De Zena/original cakes zijn voor in de vooravond en hebben we nog staan.

Ik heb er al heel wat avondjes en nachten aan besteed om tot deze lijst te komen dus er zal niet heel veel meer veranderen, al heb ik mezelf dat al vaker horen zeggen. Mocht er nog iets bijkomen zal er ook iets weg moeten want de bodem van het budget is bereikt :hehe!:

Naast deze lijst zal er nog een lijst gemaakt worden voor een Kolereherrie show, die we zullen gaan schieten met de vuurwerkvrienden van het AKH Fireworksteam. Hierover later meer.

Tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!

Groeten Merijn

Laatst bewerkt:

chrackling king

Registered User
Re: M&M's lijst voor 2013-2014

Zoals merijn hierboven al aangeeft, heeft het heel wat uurtjes bloed zweet en tranen gekost om tot deze lijst te komen.
Ik scrollde er net nog een doorheen, en kwam tot de conclusie dat het toch wel een mooie lijst is.

En dan staan de artikelen voor de t#ring herrieshow er nog niet eens bij, deze komen op een apparte lijst.

#vuurwerkfreak90, kleine aanpassingen kunnen we zo doorvoeren, en er zal best nog wel wat afvallen en/of bijkomen.

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User

Heerlijke lijst! De salute cakes worden niet voor de herrie show gebruikt als ik het goe begrijp?

Moontan

Moderator
Medewerker

Hele mooie lijst jongens. Zitten vele toppers tussen.
Leuk om te horen dat julie met O&N bij elkaar zijn en het samen afsteken.
Is maar goed ook want in je eentje zoveel vuurwerk. :tounge:

ThunderBall

Registered User

Zo dat liegt er niet om, wat een lijst :hehe!:, ik zag de 4 seasons er ook weer tussen staan, heerlijke bak is dat toch.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Knappe lijst hoor met veel toppers erin. Jullie gaan en leuk o&n tegemoet, al zie ik de lijst nog wel veranderen een paar keer:tounge:

GMP82

Zilveren Member

Nice :) daar zal menig liefhebber jaloers op zijn.

Erg benieuwd naar jullie show-plannen en ambities ;-)

Succes met de voorbereidingen.

painkiller

Registered User

Bedankt heren!

Ik verwacht dat er na de winkeliers demo's ook nog wel iets kan wijzigen maar in grote lijnen is het dit wel. Als er een cake bij moet zal er ook een weg moeten helaas. De wil is er wel, er hangt nog een zeker zo lange wishlist onder deze lijst :hehe!:

De karton Salute cake 1 gaat inderdaad niet in de herrieshow maar zal gedeelte in de finale van het palletproject worden verwerkt. Ik denk dat er wel nog een kartonnetje bij komt voor overdag!

Deze lijst zijn ook echt de musthaves, kleinere artikelen zoals singleshots ed. komen er ook nog bij samen met een zooi matten en knallers. We moeten tenslotte overdag ook iets te doen hebben.

gwgwgw

Registered User

Mooie lijst. Zie al aantal matchen met mij eigen lijst. De opvallendste is de Valencia van Wolf. Nog niet heel veel enthousiaste reacties over gelezen, maar ik vind hem ook super en in meervoud lijkt mij het helemaal geweldig.

tristen

Registered User

Hee medestokers van het AKH Fireworks Team! Is een fantastische lijst geworden! We gaan er overdag een gekke bende van maken!
De kolereherrieshow zal de overtreffende trap van de rest van de dag worden haha!! :hehe!:

Wat heb ik er zin in, eerst nog genieten van de maandjes voor oud en nieuw! Voorbereidingen zijn ook leuk! En de lijstjes zullen nog wel veranderen. Binnenkort ook maar eens een topic aanmaken! :tounge:

Pancake77

Registered User

Tja wat moet ik er van zeggen :hehe!:

... er komt nog meer bij hehe

Jullie gaan de goudfinale van Wolff nabootsen begrijp ik hieruit?

chrackling king

Registered User

Klopt raoul deze gaan wij inderdaad nabootsen. Wij wilde een goud finale, en na het zien van de beelden van de wolff finale waren we het er wel over eens dat die het wel moest worden in grove lijnen.
Jij ook al druk met lijsten maken??

painkiller

Registered User

Toffe lijst! Heerlijk om samen met een andere freak te stoken hè!?

Dit is het mooiste wat er is voor een liefhebber!
Vorig jaar voor het eerst gedaan met medelimburgers die ik via hier en vwc heb leren kennen en daardoor de beste jaarswisseling ooit gehad!

painkiller

Registered User

Zoals ieder jaar is er nog het een en ander gewijzigd.

Na veel puzzelen en wikken en wegen is dit ongeveer de definitieve lijst. Bijna alles is besteld en de kortingsacties lopen op zn einde.
Vandaag gelukkig nog de New Moon kunnen bemachtigen en maar meteen de Garden of eden en Golden power meebesteld.

Dit word een jaar om nooit te vergeten!

Bovenaan