MASCLETA Knalgoed 2011-2012 Oorverdovend

Knalgoed

Registered User
Hallo iedereen,

Na 17 dagen wachten kunnen wij eindelijk vol trots onze mascleta aan jullie laten zien.

Wij vonden hem dit jaar veel beter qua tempo. Ook het luchtvuurwerk was een goede toevoegingen. Nog niet alles ging helemaal perfect dus dat is een uitdaging voor volgend jaar.

Wij zijn heel erg benieuw naar jullie reacties dus houd je niet in!!

De MASCLETA van knalgoed

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
leuk gedaan. lijkt meer op een super string.
(omdat je maar 1 lange lijn hebgemaakt.)

GMP82

Zilveren Member
sowieso qua dikte, maar ook qua materiaal

je kan denken aan een goede waslijn, die brandt niet zomaar door

Mr_Mascleta

Registered User
leuk gedaan. lijkt meer op een super string.
(omdat je maar 1 lange lijn hebgemaakt.)

Ik ben het helemaal met je eens Vincent. Anders kunnen we alles wel een mascleta gaan noemen; ja toch? Maar het concept is leuk.
Als je bij de Action die 10 meter touw koopt in rood en geel is er niks aan de hand, wel van punt tot punt eerst een moederlijn ophangen en dan pas je Super String, kijk naar de Valencia 150 van Zena bijv.

Knalgoed

Registered User
Hoe dik is dat touw? heb je er misschien een foto op productnaam van? Dan kan ik het alvast kopen voordat het uit het assortiment gebruikt.

Weet je zeker dat dit niet door zal branden en dus beter is dan ijzerdraad?

Knalgoed

Registered User
Ik ben het helemaal met je eens Vincent. Anders kunnen we alles wel een mascleta gaan noemen; ja toch? Maar het concept is leuk.
Als je bij de Action die 10 meter touw koopt in rood en geel is er niks aan de hand, wel van punt tot punt eerst een moederlijn ophangen en dan pas je Super String, kijk naar de Valencia 150 van Zena bijv.

De B509 mat van Original wordt toch ook een mascleta genoemd. Over die naam heb ik nog nooit comentaar gehoord hoor. Dan zou dit ook zeker een mascleta genoemd kunnen worden, vergeleken met die B509.

Als je Fallas gewend bent is het inderdaad weer een ander verhaal!

GMP82

Zilveren Member
Ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van dat touw, want heb zelf slechte ervaringen (als het in contact kwam met blackmatch ,was het zo doorgebrand)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Of het nu een mascleta is of niet, dat laat ik even achterwege.
Want kunnen we 10 pagina's vol ouwehoeren, wat nu wel onder een mascleta valt en wat niet.

Ik vind het super project, respect voor het vele uren knopen en plakken van de losse knallers.
Ook leuk vind ik dat alles is doorgelont, 1 x aansteken en genieten maar.

Tip, je kan de Valencia 150, de 300 mag toch niet geloof ik, gebruiken als basis.
Hier zit dik ijzerdraad omheen en ben je van het afbreek gekloot af.

Keep up the good work en hopelijk zien we volgend jaar een nieuwe ,,mascleta'' van jullie.

Bovenaan