Mark's lijstje 2013/2014.

chrackling king

Registered User
Bij deze mijn duit in het zakje,

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/26570

Het merendeel van de losse cakes zal in en pallet project verwerkt worden, de rest word gewoon los geschoten.
Er komt niks meer bij omdat de bodem van de put is bereikt :happy:, en op een gegeven moment moet het ook goed zijn.( al heb ik dat al eerder gezegd) hahaha.

De lijst is hier en daar aangepast, omdat ik in eerste instantie met merijn(painkiller) oud en nieuw zou doorbrengen, echter gaat dit door omstandigheden niet door.

Dat wil echter niet zeggen dat ik om 00.00 uur even lekker los ga.

groetjes,
Mark.

chrackling king

Registered User
Er zijn toch nog kleine wijzigingen doorgevoerd, iets eraf en nog wat andere zaken erbij gekomen.
Nu alles wel besteld is en de plannen duidelijk zijn, kan ik hier mijn palletproject ook wel kenbaar maken.

2x Eyjafjallakull fontijn.
2x Salute Cake 1.
2x Stars over Paris.
2x King Cobra.
2x splitonium/1x shaft samen.
2x Havanna
2x palm cake Hol09.
4x palm cake Hol09.
2x Betelgeuze A.
1x Cross
1x New Moon.
3x Hypnotised.
6x White Thunder.

Dit zal het wel gaan worden, ook op deze volgorde geschoten. Tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Lijst aangepast!!!!

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Mooie lijst geworden nog!

Ik zou in de show de havanna naar voren halen, dit is een cake met een stil effect dus denk niet dat het de gewilde qlimax gaat geven. Ik zou hem na de splitonium zetten.

chrackling king

Registered User
Je hebt inderdaad gelijk, net even het filmpje teruggekeken. Ik dacht dat het crackling tails waren.
Nu plaats ik hem na de splitonium.
IK haal de cross tussen de king cobra en splitonium weg, en plaats deze voor de new moon. Dat zal het gewilde effect geven.

Bovenaan