Making Fireworks in Liuyang China

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Volgens mij is die bovenste cake er 1 van de Pyroboy collectie.
Tijdens me bezoek aan Orginal Olen lieten ze een Pyroboy cake zien met veel piepschuim tussen de tubes.
Tijdens het zien van het bovenste filmpje moest ik daar gelijk aan denken.

Firecrack-R

Registered User
En ik moest gelijk denken aan de 2 pack extreme van Broekhoff, die dit ook heeft. Maar zoals je al aangeeft pyroplop zijn er honderden van dit soort cakes.

Vuurwerk023

Registered User
De passie die de mensen hebben en hoe alles met de hand gemaakt wordt, kan alleen maar heel veel respect hebben voor deze mensen.

Tony

Administrator
Medewerker
Die kerel met zijn jas kan zo uit 1 van de Lock, Stock...film komen
Kan iemand even vertellen dat hij voor lul loopt?

GMP82

Zilveren Member
Het zal wel een functie hebben, want ik denk dat een importeur de cakes tegenwoordig liever zo compact mogelijk houdt ivm verscheping?

Tony

Administrator
Medewerker
Het zal wel een functie hebben, want ik denk dat een importeur de cakes tegenwoordig liever zo compact mogelijk houdt ivm verscheping?

Vaak puur voor het gezicht. Want de buisjes kunnen ook gewoon tegen elkaar aan staan. Maar zo creeer je een assortiment met veel diversiteit :)

nismo

Registered User
Ik denk ook als er een in de tube zou klappen dat die gene met ruimten ertussen door het piepschuim beter zijn druk kwijt kan en niet uit elkaar zal klappen,terwel als ze tegen elkaar aan zitten het geen kant op kan en dus uit elkaar zou klappen.Dus ik denk dat het ook een stukje veiligheid is, en het maakt het blok groter waardoor hij stabieler is.

Bovenaan