Magwum strijker [rood]

boller A

Registered User
Ik heb gister avond een rode magwum strijker geprobeerd en ik stond versteld van de knal die er van af kwam.Ik denk dat de knal zelfs nog iets harder is dan de orginele corsair.Ook de vertraging was erg goed 7a8 seconden voor dat ie afging.Ik kan alleen maar zeggen goede knal en goede vetraging dus goede strijker.Wat is jullie ervaring?

Galaxis

Registered User
hallo , ik heb ze ook , ze zitten per 10 geloof ik in een doosje , ter groote van een widowmaker , er zit 2.0 gram in volgens het doosje , de knal is idd redelijk . als je even wacht zal ik fotos online zetten.

edit --> geen foto toestel bij de hand, komt van de week nog wel .

Laatst bewerkt:

nickskuhh-hmd

Registered User
ik heb ze ook
vind de knal iets harder als een gewone strijker
ze zijn rood met zwarte text en dicht gemaakt met een ''dopje''

maar ik had er ook een paar tusse zitte die rood ware zonder text
en aan de onderkant gewoon dicht met gips/beton

vind de knal nogal tege valle
betaalde er 1.50 per 11 voor

RBA

Registered User
ik had ze ook gehaald bij harry loots.
de eene was onder in dicht gemaakt met een dopje en de andere met beton|:(
ik heb er een paar af gestoken . 2 deden het niet en de andere knalden niet veel harder dan een saaje pirat .
ik vind dit echt afraaders!

casdeman

Registered User
Ik heb zojuist ook wat van deze knallers geschoten, en vind ze erg onvoorspelbaar. van de 10 die ik er afstak flopten er 2, en de rest varieerde voor mijn gevoel van rotje tot corsair, zoals de ts al zei. De vertraging was inderdaad prima, allemaal ongeveer gelijk, en geen extra lange of korte vertragingen ertussen.

deef0003

Registered User
grigor zei:
heeft er iemand een foto van?
deze zijn van ertrand
fotos%20producten%202005%20132thump.jpg
hoop dat je hier wat aan hebt :w

Firespree

Registered User
Nou daar zou ik niet van uitgaan als ik jou was Galaxis zei dat er 2.0 gram in zit en dat hoort zeker wel ff wat harder te gaan dan een rotje...
Kijk ook naar verschil in prijs.... 1,50 voor 11...........2,50 voor 200
lijkt me logisch..
:w

Invader

Nieuwe Member
je hebt verschillende magnums.. ik heb bij smeets een pakje gekocht voor 1.50, en nog een pakje widowmakers (jorge -.-).
allebei waren het 12 stuks per pakje.
deze magnums bevatten dacht ik 0.85 gram, of iets minder of meer.
deze knalden precies evenhard als de jorge widowmakers (0.80g) en waren dus flut. maarja, voor 1.50 hoef je niet te klagen..deze magnums hebben groene verpakking met als opschrift; K205 (zie de foto van deef003.)
vorig jaar had een vriend een magnum gekregen van zijn neef, en nadat ik die had gehoord was ik sterk aan het twijfelen of de Thumping Thunder daar wel boven kon komen. (wat achteraf wel het geval was)
deze magnums hadden een rode verpakking.
nou was het vorig jaar dat die rode magnum werd afgestoken, en het was de eerste knal van het jaar dus mijn oren waren niets gewend. maar ik weet haast zeker dat deze magnums een stuk harder knallen dan de groene magnums.

Sp@cem@n

Registered User
je hebt verschillende magnums.. ik heb bij smeets een pakje gekocht voor 1.50, en nog een pakje widowmakers (jorge -.-).
allebei waren het 12 stuks per pakje.
deze magnums bevatten dacht ik 0.85 gram, of iets minder of meer.
deze knalden precies evenhard als de jorge widowmakers (0.80g) en waren dus flut. maarja, voor 1.50 hoef je niet te klagen..deze magnums hebben groene verpakking met als opschrift; K205 (zie de foto van deef003.)
vorig jaar had een vriend een magnum gekregen van zijn neef, en nadat ik die had gehoord was ik sterk aan het twijfelen of de Thumping Thunder daar wel boven kon komen. (wat achteraf wel het geval was)
deze magnums hadden een rode verpakking.
nou was het vorig jaar dat die rode magnum werd afgestoken, en het was de eerste knal van het jaar dus mijn oren waren niets gewend. maar ik weet haast zeker dat deze magnums een stuk harder knallen dan de groene magnums.

Moraal van het verhaal, een rode magnum gaat harder dan een groene

Bovenaan