losse eindbom.....

kruitsnuiver

Registered User
hey mensen ik heb een tijdje terug een losse eindbom van een 100.000 rol gehaalt bij loots ( baarle ) heeft iemand hier toevallig ervaring mee ofzo.... ( ik heb de search functie gebruikt maar kon nix vinden )

adios..

Ruffneck

Registered User
Ik ben er 2 varianten van tegen gekomen:

album_pic.php

album_pic.php

De tweede is te koop bij winkels die geleverd krijgen van original fireworks. Over de kwaliteit ervan kan ik je helaas niks vertellen

kruitsnuiver

Registered User
ok bedankt king of look dan haal k er nog een paar en verbind ze door met quickmatch zodat ze tegelijk afgaan ]:)

SilverDragon

Registered User
Die van de bovenste foto is volgens mij waarschijnlijk de eindbom van de 100.000.
En die van de onderste is de eigen eindbom die volgens mij alleen verkocht wordt bij Zena voor € 10.-.

De bovenste kent iereen dus wel, een van een normale 100.000, en die knallen altijd lekker... ;)

En die van Zena vind ik persoonlijk ook geweldig,
ik weet het niet meer precies, maar volgens mij ergens in de 30 knallen ;)
Ook echt geweldig en iets harder dan de knallen van de 100.000.
Maar in de 100.000 zitten weer veel meer knallen.

Je moet ze beide gewoon zien en horen, dan kna je zelf kiezen :p

Mattenfreak

Registered User
Op AVP hoorde ik toen dat het een eindbom van de 200.000-klapper was? Ik heb het dat over degene van de 2e foto van €10,-. ;)

Ik vind het trouwens apart dat er geen filmpjes van zijn. Als er wel een filmpje van is wil ik hem graag hebben! :w

jetztgehtslos

Registered
misschien een rare vraag, maar wat kan je hier nu eigenlijk mee? ik bedoel, meeste matten hebben al een eindbom en om deze nou vast te maken aan bv de chainthunder is ook niet echt logisch.

Mattenfreak

Registered User
Een eindbom geeft normaliter wel een hele lekkere klap en dit is een manier om zo'n klap van een 100k (of 200k?) te krijgen zonder dat je een hele mat hoeft te kopen...

Ja, lijkt me leuk om een keer te doen, maar een 10.000 geeft ook een leuke klap en dan heb je nog een stuk mat ook... Kost beide ongeveer hetzelfde. ;) :w

Ollie

Registered User
Of je maakt een eindknal aan je chaintthunder mat. By the way. De bovenste van de 2 is een orginele eindknal van bex (dus de echte) ik heb vorig jaar een video gezien van wat bex matten en die gingen ontiegelijk hard (deden niet veel onder voor de chaintthunder) Dus die zijn zeer zeker ook aan te raden.

T

'tbunkertje

Guest
hier een foto van een bex 5000 rol (als ik het goed heb gehoord):

displayimage.php

Laatst bewerkt:

STB

Registered User
hmz knake, weet iemand dan hoeveel een 100000, 50000, 10000 of 5000 rol bij Alpeco kosten? want kan dat bij de product fotos niet vinden
greetz

Mattenfreak

Registered User
STB zei:
hmz knake, weet iemand dan hoeveel een 100000, 50000, 10000 of 5000 rol bij Alpeco kosten? want kan dat bij de product fotos niet vinden
greetz

Het zal vast wel ergens op het forum te vinden zijn, maar even snel en prijzen onder voorbehoud:

5.000 = per 2 voor €11,-
10.000 = per 2 voor €18,-
20.000 = per stuk voor €20,-
50.000 = per stuk voor €45,-
100.000 = per stuk voor €70,-

De prijzen worden wat minder als je meer afneemt.

Even snel wat foto's, nu ik toch bezig ben. ;)

Alpeco003fwf.jpg

Alpeco002fwf.jpg

Alpeco065fwf.jpg

Zo nu heb je alle info die je wilt...

NU WEER ON-TOPIC!!!

Laatst bewerkt:

Mattenfreak

Registered User
Graag gedaan, kleine moeite.
Maar ik herhaal mijn vraag nogmaals.

Is de eindbom die je nu kan kopen voor €10,- nou van een 100.000-klapper of van een 200.000-klapper? Ik heb dus op AVP gelezen toen dat hij van een 200.000-klapper was, maar hij lijkt me toch meer het formaat van een 100.000-klapper.
Wil hier graag wat duidelijkheid over, houd me toch wel bezig als ik er wat over hoor. ;) :w

Bovenaan