Nieuw 2023 Lion

The Cigarman

Moderator
Medewerker
China Red - Lion.png

Meer info over de Lion:
Importeur:
China Red
Collectie: China Red
Artikel nummer: KY6308
Netto kruitgewicht: gr.
Aantal schoten: 100
Kaliber: - mm
Tijdsduur: - sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht: - kg
Karton eenheid: -
Effect beschrijving:

MasterBsc

Registered User
Deze was echt bizar dik, lekkere salvo's en harde burst met mooie effecten. De goud salvo's waren heel vol maar ik vond vooral de palmen uniek dik, leek net alsof je naar een profblok stond te kijken. Zeker een dikke bak!

Rekening houden dat ik op grote afstand stond

DW2000

Registered User
Deze op de 30ste last minute nog gehaald. Wat een dik blok. Grote en mooie effecten. Burst ook heerlijk. Volgend jaar waarschijnlijk weer!

Laatst bewerkt:

Vuurwerk023

Registered User
Zowel Lion als Gorilla allebei een mooi product. Bij de CR dealers kun je als je beide besteld ook nog kiezen voor een kleine €70 aan gratis producten.
Dieren cakes of een gratis Kingdom.
Tip van Flip :)

JackS

Member
Ik kende China Red alleen van naam. Ik weet niet hoeveel fillmpjes zowel ik als mijn vrienden hebben gezien, maar dat gaat echt richting de duizend. En geen een keer China Red. Ik vind de Lion en (net iets minder) de Gorilla de beste 100 shots boxen in Nederland Ik weet niks dat beter is. Breakout komt in de buurt maar ook die vind ik qua opbouw saaier. Deze gaan er als het aan mij ligt in elk geval komen. De cakes: idem dito! Wat een goede cakes Rabbit etc. Wat ik niet zo goed vind: de grotere compounds. Dan ken ik wel betere.

JackS

Member
Als het aan mij ligt: Gorilla, Lion, V-Master, Hakunamatata, Magic in the Air, Pranha (soort Cairo Crakcling denk ik), Rooster, Pig, Dog (dieren cakes), hurricane crystal vind ik ook heel erg leuk!

painkiller

Registered User
Als het aan mij ligt: Gorilla, Lion, V-Master, Hakunamatata, Magic in the Air, Pranha (soort Cairo Crakcling denk ik), Rooster, Pig, Dog (dieren cakes), hurricane crystal vind ik ook heel erg leuk!
Aangezien mijn vaste winkel dit jaar niet meer bestaat ga ik ook elders shoppen. Vandaar dat ik ook de dieren cakes inclusief piranha's heb aangeschaft.
Aangezien ik ook ga uithelpen bij het Knalpaleis zit er ook aardig wat Wolff in de collectie.

flutsjah

Bronzen Member
Vrij dikke compound die ik laat heb opgemerkt daarom op het laatst deze toch nog meegepakt. Veel enthousiaste verhalen erover, ikzelf vond het niet de grootste topper. Geen idee waarom, maar hij is me niet zo bijgebleven. Misschien te laat op de avond, te moe of gewoon al teveel gezien.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: ecr

JackS

Member
Vrij dikke compound die ik laat heb opgemerkt daarom op het laatst deze toch nog meegepakt. Veel enthousiaste verhalen erover, ikzelf vond het niet de grootste topper. Geen idee waarom, maar hij is me niet zo bijgebleven. Misschien te laat op de avond, te moe of gewoon al teveel gezien.

Ik vind 'm ook hier echt goed overkomen. Maar smaak he. We hadden Kingstown Hangover. Ik vond 'm ongelooflijk saai. Een cakeje kleurtje a 25 keer, dan kleurtje B etc. De mooiste box met 100 shots die ik ooit had was de Asiatic Cheetah van Fun...Luypaers.
Een heel goede Nederlands 100 shot 30 mm box...Breakout? Ik zou zo niet weten wat er echt beter is dan de Lion maar nogmaals: smaakkwestie.

Bovenaan