Lijstje voor dit jaar - Shinji

DioR

Registered User
Staan leuke boxen in hoor! Ik snap wel dat je die boxen neemt. Vind het zelf ook wel handig hoor.
Maar de Colour box van Zena...? Is daar al wat over bekend?

sprinkhaan

Registered User
De eerste oogopslag is van .."eeuh , wat weinig" en als je even goed doorkijkt is "zo dan, dikke vette shit!" Daar ga je echt wel de show mee stelen, maar ik denk dat je nog wel wat losse "stookrommel"erbij neemt of ???

shinji

Moderator
Medewerker
De eerste oogopslag is van .."eeuh , wat weinig" en als je even goed doorkijkt is "zo dan, dikke vette shit!" Daar ga je echt wel de show mee stelen, maar ik denk dat je nog wel wat losse "stookrommel"erbij neemt of ???

De losse rommel ligt allemaal al in de bunker. Over van vorig jaar

hutter

Registered User
Ga je het nog in een bepaalde opbouwende volgorde schieten en wat eventueel tegelijk.
Vertel het geheim:hehe!:

Scav

Registered User
impressive lijstje hoor.

Goed om te zien dat er meer mensen met de zena rev zijn. hebben we wat vergelijkingsmogelijkheden over 4 weken :)

shinji

Moderator
Medewerker
Ga je het nog in een bepaalde opbouwende volgorde schieten en wat eventueel tegelijk.
Vertel het geheim:hehe!:

De bedoeling is eerst het Zena trio achter elkaar dan 2 maal de Garden of Eden en als laatste 2 maal de Koersk. De Magnifico bewaar ik voor m'n eigen Abrahamsfeestje.
Denk wel dat ik hier en daar nog wat fluitblokjes bij plak, want dat mis ik wel in de boxen.

AWG

Registered User
shinji houdt het eenvoudig dit jaar met maar een paar lontjes aan te steken na 12 uur ,maar o zo prachtig.:smiling:

hutter

Registered User
Heb nog even naar de films van je producten gekeken, maar dat wordt een echte wow show.:smiling:
Echter de colour box van zena kon ik geen beeld materiaal van vinden.:surprised:

Tony

Administrator
Medewerker
Heb nog even naar de films van je producten gekeken, maar dat wordt een echte wow show.:smiling:
Echter de colour box van zena kon ik geen beeld materiaal van vinden.:surprised:

Ik heb van de nagevraagd of deze wel te koop is omdat ze hem zelf ook niet in de shop hebben staan. Waarschijnlijk dus niet leverbaar in 2013.

shinji

Moderator
Medewerker
naja, dan doen we de Gold Box toch, de colour box had ik erbij nodig om de Revolution gratis te krijgen.

passion fruit

Registered User
Als ik naar jouw lijstje kijk dan denk ik: WOW, dat wordt genieten! :lub: Je hele show is een finale op zich man! Dat wordt echt een spektakel in de straat bij jou.

shinji

Moderator
Medewerker
Vanwege gebrek aan fluit in de boxen heb ik wat aan de lijst toegevoegd, maakt het knutselwerk ook weer wat interessanter. Geen Sky Screamers erbij, de reden mag duidelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Bovenaan