Lijstje van Jaffa

Jaffa

Registered User
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/33290

Dit is de lijst voor dit jaar, vieren het met familie en vrienden. Zijn we wel een avondje zoet mee. :smiling:

Er ontbraken nog wat producten op de lijst maar dat zijn wat kleinere spulletjes en er komt ook nog wel (gratis) vuurwerk bij maar dat weten we pas als we het afhalen. De single rows lijken een beetje eentonig maar ik kon niet alle rows in de database vinden dus heb ik er maar meer van 1 type ingezet.

Kan niet wachten tot eindejaar.
Jaffa

white thunder

Registered User
Dit is zeker een imposante lijst :hehe!:.Dat geloof ik ook wel,dat je fam. daar even zoet mee is haha,en jij ook wel denk ik.Hopelijk word het een en ander gefilmd?In ieder geval,jullie zullen een sierlijke knalavond gaan krijgen :smiling:.Heel veel plezier met ze allen,van die berg vuurwerk.

Jaffa

Registered User
Zijn met meerdere fanaten die verschillende smaken hebben. Dan komt variatie vanzelf. Ik hou zelf van alles. Dat is wel makkelijk! :happy:

AWG

Registered User
gave waslijst jaffa. :tounge:

zitten ook zeker aantal pijlenpakketten bij die ik nog niet kende.:hehe!:
die single row cakes zijn ook niet niks zeg:lub:

wordt zeker een pracht van een jaarwisseling bij jullie man.

Jaffa

Registered User
Ja ik ben een groot liefhebber van pijlen. De single rows ken ik ook nog niet maar wel leuk dat je zelf je effecten kan samenstellen, ik ben benieuwd. Nu nog op zoek naar een familielid/vriend met een videocamera die ook nog wil filmen! Zelf zijn wij meestal te druk met stoken....:tounge:

AWG

Registered User
Ja ik ben een groot liefhebber van pijlen. De single rows ken ik ook nog niet maar wel leuk dat je zelf je effecten kan samenstellen, ik ben benieuwd. Nu nog op zoek naar een familielid/vriend met een videocamera die ook nog wil filmen! Zelf zijn wij meestal te druk met stoken....:tounge:

ik ken dat probleem ja.:hehe!:
komt dan ook nog eens bij dat ik dan zelf ook geen camera heb, maarja als ik hem had gebruikte ik hem alleen maar voor vuurwerk en dat ga ik dan zelf niet filmen omdat ik ook afsteken leuker vind.:tounge:

Bovenaan