Lijstje Bomber68

painkiller

Registered User
Sodepie wat een prachtige lijst!
Bijna alle nieuwe toppers staan er gewoon op.
Geniet er van over een weekje en vergeet niet te vertellen wat je van je spullen vond.

Bomber68

Registered User
Dank voor de reacties :)
Ga er zeker van genieten! En ik probeer een en ander te filmen, maar dat hangt natuurlijk van het weer af of dat gaat lukken. Reacties plaats ik in ieder geval!

Bomber68

Registered User
Had bestelling uiteindelijk iets moeten wijzigen. Showtime cakes (Falling Leaves en Brocade Waterfall) waren niet geleverd. In plaats daarvan de Cross en Down Under gekocht. En wat was ik daar blij mee! Wat een geweld geven beide!
Begin van de avond kunnen stoken, daarna kwam de regen. Gelukkig om 0:00 uur zo goed als droog. Tot uurtje of 3 bezig geweest omdat ik in de vooravond weinig weggeknald had. Uiteindelijk helemaal goed gekomen dus.
Hier nog de link naar het hele lijstje: http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14821

Toppers: Eigenlijk heel veel. Maar om toch wat te noemen die er bovenuit sprongen:
Ataka 7 (wat een geweld, 2 stuks te gelijk nog ook)
Cross (super waaier, mooie kleuren, geniale snelheid)
Down Under (hoge mines, heerlijke doffe dreunen)
Spinning Blue (grote, langdurige spinners. Ook een hele rustige cake. Ook wel eens fijn)
Big Momma (wat een rambak, denderd door, grote effecten, afwisselend, super!
Truckstopper (bijna een knalcake met goud. Wat een dreunen, tempo en schoonheid!)

Mindere toppers:
Monster Jam (verwaaide supersnel, boeketten stelden weinig voor, tempo onsamenhangend. Had hier meer van verwacht!)
Mine & Salute (Mine was redelijk, salute stelde weinig tot niets voor. Denk te hogen verwachtingen van gehad)
Big Silver Crystal (Leuke bak hoor. Geweldig mines, heldere kleuren. Maar asociaal om daarvoor € 109 en een beetje te vragen)

Hieronder nog wat foto's en heb alles op film staan. Deze zal ik komende tijd posten. Zijn niet altijd even geweldige films, moest de camera wel droog laten staan...

i28f.jpg

8eha.jpg

98d4.jpg

mt5h.jpg

Bovenaan