lijstje 2013

sprinkhaan

Registered User
Lijstje 2013

De crisis heeft hier toegeslagen in de vorm van het ontslag van mijn vrouw, zij werkte in de zorg.
Weinig uren gedraaid het laatste jaar dus een slechte w.w. is het gevolg.

Maar toch ,het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en een oud en nieuw zonder dat ik vuurwerk afsteek is het oud en nieuw waar ik in mijn kist onder de grond lig :smiling:

Maar aangezien ik nog steeds alive and kicking ben (en dat nog lang hoop te zijn) is dit voorlopig hetgeen wat ik me nu kan veroorloven.
Als ik meer budget krijg kan de lijst zich uitbreiden maar ik wil de soviet shooters zo houden zoals deze nu staat , hiermee heb ik de volle korting bij de intratuin pijnacker.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/29207

heb nog liggen:
6 fuego's
2 stookpakketten met friemel spul
2 doosjes choet shocks
doosje royal thunder
doosje corsairs (blijven echt super strijkers!)
en nog wat diverse overblijfsels. (waarvan ikzelf eigenlijk niet eens meer weet hoe en wat,maar eens even doorkijken)

Moontan

Moderator
Medewerker
Ja Sprinkhaan, nood breekt wetten. Ik weet er alles van.
Niettemin een keurige lijst. Alle toppers van Soviet Shooters.
Die Russische Roulette heb jij 4x, geweldige bak is dat.

sprinkhaan

Registered User
Ja, tony gaf al eens aan dat de roulette geinspireerd was op het idee van de happiness , maar dit is dan de brute vorm.
Nou.... dat was toen ik klein was mijn favoriete stukje vuurwerk om te zien samen met mijn oom, dus is aan mij goed besteed.

AWG

Registered User
rot om te lezen man, hoor het steeds vaker om me heen.:huh:
gelukkig kun je nog voort op je voorraad gecombineerd met een kleiner budget..:smiling:

volgens mij heb je wel het maximum aan bijzondere en spectaculaire effecten voor die prijs.(ataka nog niet meegerekend).

ben benieuwd of je nog wat leuks en betaalbaars tegenkomt.

sprinkhaan

Registered User
Mischien dat ik een leuk aanbiedings pakketje bij haokan mee kan pikken, dan kan ik aardig doorstoken. :hehe!:

En ja ,pijnacker word even het middelpunt van nederland hahahaha

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
:surprised: Al die soviet shooters! Wat gaaf! Zware cakes zijn het he! :lub:

Bovenaan