Lijstje 2012/2013

Dim

Product Beheer
Medewerker
Erg mooi lijstje Rik! Als dat geen knallen wordt......

Waar heb je alles besteld!?

rik777

Registered User
Alles komt bijna bij Herman de Haan vandaan....

Erbij gekomen: bij slooijer vuurwerk besteldL

extreme salute karton
Karton Heavy 5

painkiller

Registered User
Mooie lijst zeg al vind ik de garden of eden er niet echt tussen passen. Ik had liever andere producten gekocht voor dat geld.

painkiller

Registered User
Ik heb hem alleen op filmpjes gezien maar vind hem in het niet vallen bij de rest van het vuurwerk wat in de lijst staat. De Rubro doorlontboxen zijn gewoon zoveel beter qua opbouw en de effecten sluiten veel beter op elkaar aan. Ik vind de garden of eden maar een rommelig geheel.
Aangezien hij al 3 doorlontboxen heeft van Rubro zou ik er nog wat losse cake's bij pakken of bij slooijer nog een karton megaboost voor een spetterende finale.

rik777

Registered User
Heey Painkiller,

Waarom ik ''garden of eden'' heb genomen, is vooral omdat Royal heel erg betrouwbaar is.... Nu maakt dat natuurlijk niets uit maar het gaat op gevoel, en het gevoel zit goed bij deze cake. Zal de cakes wel verwisselen kwa schietvolgorde, dan is het opeens een hele andere cake!! Al met al wordt dit zeker een top jaar. Ik ben zelfs nog aan het kijken of ik nog aan een karton FAST SILVER WHISTLING kan komen! Zoveel leuk vuurwerk... Zo weinig geld!

Laatst bewerkt:

rik777

Registered User
Gave lijst rik! Dat wordt een flinke auto meenemen :p

Dat kan nog wel eens lastig worden!!! Het moet allemaal gaan passen in mijn Fiat seicento, en nu maar hopen dat het past.... Anders moet ik even een busje lenen voor een dag, kost tegenwoordig ook niks meer:D

rik777

Registered User
Hehehe! Ik heb ondertussen een busje kunnen lenen van mijn baas! Dus dat zit goed!
Of ik ooit stop met bestellen? Gaat heel lastig, want zena heeft ook mooi spul zie ik net.

Ook ben ik klaar met het tekenen van mijn eerste project!!

fxdn9s.png

Gertjanberg

Registered User
Heftig!!

Persoonlijk zou ik rustig beginnen met crosettes of een fonteintje ofzo, om vandaar uit op te bouwen naar het zwaardere werk.

Bovenaan