Lidubox 4 vs. Bonfire Cakes

pauwie

Registered User
Hallo allemaal,

Ik heb al op mijn lijstje het volgende staan:

- Camuro Queen
- Feel the Power
- Sniper (misschien ligt aan de kwaliteit van de demo van dit jaar)
- Silver Salute
- treasure island

Dan heb ik nog iets van 125 euro over. (mag iets meer zijn maar ook iets minder)

Daarvan wil ik wat vuurwerk kopen voor in de avond. Maar ik twijfel tussen:

- Lidubox 4

of

- The Emperor
- City Lights
- Endeavour
- Weeping Willows of wodka blue
- lidubox 1

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Andere ideeën voor die 125 euro is ook welkom. Of hebben jullie misschien op of aanmerkingen op de andere producten op mijn lijst. Ik heb namelijk veel slechte dingen over de Sniper gelezen maar mijn Sniper van vorig jaar was echt geweldig.

Dus graag uw mening en of opbouwende kritiek waarmee ik kan zorgen dat ik een perfecte oud en nieuw heb dit jaar. ^^

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User
Ik zal je twijfel niet nog moeilijker maken...
De keus is voor mij niet moeilijk. Ik zou allemaal losse cakes van Bonfireworks kiezen voor dat bedrag. Dus ook niet Lidubox 1.
Ik zou zeker de Wodka blue erbij nemen maar denk ook eens na over splitting comets of spring flower. Ik weet smaken verschillen maar ik vind deze cakes erg goed.

pauwie

Registered User
Ik zal je twijfel niet nog moeilijker maken...
De keus is voor mij niet moeilijk. Ik zou allemaal losse cakes van Bonfireworks kiezen voor dat bedrag. Dus ook niet Lidubox 1.
Ik zou zeker de Wodka blue erbij nemen maar denk ook eens na over splitting comets of spring flower. Ik weet smaken verschillen maar ik vind deze cakes erg goed.

Heej KruitFreak,

Bedankt voor je reactie. Maar wat bedoel je precies met "splitting comets of spring flower". Ik ben niet echt thuis in de benamingen van de effecten etc. Zou je misschien voorbeelden kunnen geven.

KruitFreak

Registered User
Heej KruitFreak,

Bedankt voor je reactie. Maar wat bedoel je precies met "splitting comets of spring flower". Ik ben niet echt thuis in de benamingen van de effecten etc. Zou je misschien voorbeelden kunnen geven.

Hey, misschien moet je even de filmpjes kijken. Het zijn gewoon de namen van de cakes.

Splitting Comets:
http://www.bonfireworks.nl/index2.p...id=41daeb7ee15153cac44c733bb47704cb&no_html=1

Spring Flower:
http://www.bonfireworks.nl/index2.p...id=3c323f94eaf3ab27139643c449f85610&no_html=1

pauwie

Registered User

KruitFreak

Registered User
Ooow ja die had ik even niet door :embarrased:
Maar dit is niet mijn ding. Ik wil harde knallen en goedgevulde luchten.
Toch bedankt voor het meedenken.:cool:

Geen dank! Bonfireworks heeft producten genoeg voor een goed gevulde lucht maar dan moet je zelf maar even rondneuzen :hehe!:
Ze hebben ook een aardig knalblok maar die is wel prijzig: http://www.bonfireworks.nl/index2.p...id=b7473481872776924dabfe3b11574e01&no_html=1

Je kunt voor dat geld ook silver salutes nemen van Dynasty.
Wil je cakes met een goede burst dan heb ik goede ervaringen met Daybreak (Dynasty) en Extreme Salute (Baraely Legal).

Succes met je zoektocht!

polleke45

Registered User
Ik zou zeker voor losse cakes van Bonfireworks gaan en voor 125 zou ik deze nemen:
Wodka blue: 24,95
Treasure Island: 24,95
Endeavour: 24,95
City lights: 24,95
Sunrise: 31,95

Richardus

Registered User
Ik zou ook zeker voor Bonfireworks gaan. Je hebt er al een leuk lijstje van, maar heb je Earcatcher wel in de smiezen? Met Splitting Comets de uniekste cake in de Oriental Collection :) Veel plezier met je mooie collectie!

Bovenaan