LET OP! BELANGRIJK!

Tony

Administrator
Medewerker
Mensen, de kans bestaat dat we vanmiddag een overeenkomst bereiken met een nieuwe host voor onze website. De offerte ziet er veelbelovend uit alleen moeten er nog puntjes op de i gezet worden. Dat betekend dat de server/data overgezet moet worden naar de nieuwe host. Dit is opzich niet zo een heel groot probleem en hoeft ook niet lang te duren. Het enige wat wat tijd in beslag kan nemen zijn de verhuizing van de domeinnamen.

Om toch bereikbaar te blijven probeer ik bij de oude host twee domeinnamen te laten draaien die verwijzen naar deze website.

http://www.vuurwerkwebsite.nl

Wil je de site de komende dagen blijven volgen zet dan bovenstaande urls in je favorieten. Mochten we overgaan naar de andere host dan laat ik het in ieder geval in deze thread weten.

Waarom nu ?

We hebben de laatste maanden keihard gewerkt om de site up to date te houden en we hebben ervoor gezorgd dat alles draait zoals we willen. De host waar we nu zitten verzorgd onze server(s) al een jaar of 7 en al 7 jaar jaar hebben we problemen in November/December.

Om te voorkomen dat wij weer teleurgesteld worden (zoals de afgelopen weken is gebeurd) word het tijd om over te stappen en te genieten van de website. Dit kan niet als we constant offline gaan of dat het 4 dagen duurt voor er iemand naar ons systeem gaat kijken. En ik sta op het punt om als we offline gaan dan de boel te laten voor wat het is en lekker wat anders te gaan doen. Het kost elke keer teveel energie en ik baal verschrikkelijk als we na 8 maanden keihard werken weer offline donderen. Niemand kan zich voorstellen hoe ik me dan voel en hoe gezellig het hier thuis is.

Dus voor ik het echt zat bent wil ik gewoon over naar een andere host die ons wel kan voorzien van service en snelheid!

Laatst bewerkt:

bloodveins

Registered User
Klinkt inderdaad heel bekend in december is die zo traag als dikke stront door een trechter. Zou mooi zijn als dit zo wordt opgelost!

Tony

Administrator
Medewerker
De kogel is door de kerk. We zullen gaan verhuizen.
Dit gaat heel snel gebeuren, misschien vannacht al.

Daardoor kunnen we een dag niet te bereiken zijn maar we doen er alles aan om gewoon online te blijven.
De website zal niet de komende dagen dan niet onder eerst vermelde url's te vinden zijn maar onder http://www.vuurwerkwebsite.nl

We gaan ons best doen om alles zo snel en zo goed als mogelijk over te zetten!

andre1

Registered User
heyyy toon en zijn crew ik snap het dat jullie geiriteerd zijn maare niet het bijltje erbij neerleggen hoor zoveel psychiater,s zijn er niet in nederland om ons freaks te kunnen helpen ....praatgroepen pffft die moet je in een stadion houden,dus ik hoop dat die nieuwe host zijn best doet.
groetjes uit een donker utreg andre

jaspertjuh

Registered User
Da's prima nieuws Tony!
Gaat vast goedkomen, ik hoop dat ze bij de nieuwe provider hun best doen. :tounge:

Laatst bewerkt:

pauwie

Registered User
Top nieuws dit. Ik denk dat dit zeker ten goede gaat komen van de site. Echt super tof dat jullie dit voor ons over hebben. :cool:

Maar is het niet zo dat het hosten van de site meer geld gaat kosten? Als dat zo is vind ik het niet meer dan logisch dat wij Freaks een steentje bij kunnen dragen dmv. een vrijwillige donatie. :wink: Want dat verdienen jullie zeker!!

mickeyzegtboem

Registered User
Maar is het niet zo dat het hosten van de site meer geld gaat kosten? Als dat zo is vind ik het niet meer dan logisch dat wij Freaks een steentje bij kunnen dragen dmv. een vrijwillige donatie. :wink: Want dat verdienen jullie zeker!!

Vrijwillige donatie's zijn al een tijdje mogelijk, en ook zeer welkom.
Op de frontpage (http://www.freakpyromaniacs.com/forum/content/) vind je onderin een paypal blokje voor donaties.
Maar ook door spullen via onze shop te bestellen steun je de website, aangezien dit ook ten goede komt aan de site.

Voor de rest kan ik alleen maar melden dat ik heel blij ben met deze overstap, gezien de frustraties die we afgelopen jaar doorgemaakt hebben bij grafix

Tony

Administrator
Medewerker
Morgenochtend zalde site moeilijk bereikbaar zijn via de normale link. Dan zal je de url www.vuurwerkwebsite.nl moeten gebruiken want dan is de verhuizibg aan de gang.

Tony

Administrator
Medewerker
Volgens mij draaien we nu op een server van het PENTAGON!
We zijn razendsneeeeelll! Eindelijk, na jaren vol ellende heb ik nu hoop dat we alles in December aankunnen.

Thanks to XSNEWS.NL!

KIKKUH!

Drillz

Registered User
Volgens mij draaien we nu op een server van het PENTAGON!
We zijn razendsneeeeelll! Eindelijk, na jaren vol ellende heb ik nu hoop dat we alles in December aankunnen.

Thanks to XSNEWS.NL!

KIKKUH!

Durf je het al aan om de chat er ook bij te gooien of niet? :)

Bovenaan