Leiden

KoenL

Registered User
Maandag 3 oktober gaat het weer los in Leiden. Wie er de afgelopen jaren bij is geweest is het denk ik met me eens dat het jaarlijkse een leuke show is. Singelshots, flinke mines, mooie consumentenblokken en concussions kunnen eigenlijk niet meer missen in Leiden.

Dit jaar wordt er weer van alles uit de kast gehaald, maar wat precies is natuurlijk een verrassing. Wat ik wel kan zeggen is dat de show op muziek zal worden geschoten!

Misschien dat er later nog iets meer over naar buiten komt, maar ik ben er al (weer) van overtuigd dat we een mooi spektakel kunnen verwachten :happy:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
in de startpost staan 2010.
foutje van Jos.

Wanneer: 03-Okt-2010
Plaats: Leiden
Provincie: Zuid-Holland
Waarom: Leidens Ontzet
Tijd: 23.30
Wie: Azuma
Kaliber: Professioneel, consumentenvuurwerk & PSE
Extra Info:
Feestwijzer

dieter

Registered User
Over een paar uur is het zo ver.
Morgen om 08.30 uur gaan we starten met de bouw van een 15 minuten durende show.
Er zullen zeer veel singelshots van hoogwaardige qualiteit worden ingezet.
Laat je verrassen.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik probeer op tijd in Leiden te zijn. Eerst even naar een demo van VC vuurwerk en Pyrostar NL en dan hopsa gas erop naar Leiden.

dieter

Registered User
Jongens de show staat gereed.
We schieten om 23.30 uur en de show zal bestaan uit 700 singelshots PSE en cakes.
De singelshots komen van Vaccalluzzo.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Leiden Ontzet 2011 - Azuma Fireworks

Zozozo, wat heb ik weer genoten. Het was vorig jaar al een top show. Maar dit had ik niet kunnen verwachten wat een supershow ! natuurlijk stond er al wat info op internet... 700 single shots enzo, tja dat moet wel wat gaan worden ! Het was een show waar ik al lang naar uit keek !

Toen we aankwamen zagen me direct al wat mede freaks, tony,sisser kwamen tegelijk met ons aanrijden. Daarna al snel meer mensen o.a
Jack,gerdo,vinnie,tony,heartworm, en zo nog een stuk of 15 freaks.
Het was een gezellige bedoeling met veeeel camera`s :p
1.jpg

Nog even een uurtje wachten en de show kon beginnen, hier en daar ff gebabbeld met de mensen, en een lekker biertje erbij en het uurtje was zo voorbij !

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

In het weekend zal ik even mijn film uploaden, aangezien ik nog geen internet heb daarvoor.

Gr stefan

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ik heb nog 5 foto's van het vuurwerk van Leiden.
Azuma heeft weer een pracht show neer gezet.
toppie

GroteFoto-NDJFWCV6.jpg

GroteFoto-YEXEM6JZ.jpg

GroteFoto-OODUXFFX.jpg

GroteFoto-Z4RVSTKU.jpg

GroteFoto-ETNPKSQJ.jpg

RedBaron

Registered User
Wat heb ik gisteren een prachtig mooie show gezien. Azuma en team bedankt voor het neer zetten van deze mooie show!!

Hier mijn video van deze mooie show, veel kijk plezier!:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
media bericht uit sleutelstad.nl

Leiden - 4 oktober 2011 - Gisteravond om 11.30 uur, werden de 3 Oktoberfeesten met een spectaculair vuurwerk afgesloten. Per boot waren de gasten naar het Ankerpark bij de Zijlsingel aangekomen en zowel vanaf bootjes op het water, als langs de kades keek het publiek geboeid toe naar het prachtige siervuurwerk, passend bij de succesvolle Lustrumviering. Begeleid door muziek, die varieerde van “What a wonderful World” tot Ierse Pipers, schoten de pijlen, sterren, bloemen en fonteinen de lucht in. In de cafés werd nog even flink doorgefeest en vandaag is het inpakken en vooral opruimen geblazen.

KoenL

Registered User
Om een reactie te schrijven die klopt bij de show heb ik de show meer dan 3 keer teruggekeken op film. Gister na de show Twitterde ik:

'Topshow in # Leiden (Nederland!!!). Echt genoten, even wachten tot de drukte weg is en dan opruimen.'

Nog steeds ben ik meer dan tevreden met wat ik heb gezien. Ik heb er staan genieten. Tijdens de show was het gevoel zo gaaf dat het goed ging, het ging zoals het moest. Heerlijk!

Oke, als ik eerlijk ben en kritisch kijk zie ik natuurlijk foutjes. De timing is niet overal scherp en heel af en toe zie je iets wegschieten wat er niet hoort. De finale had ook iets groter gemogen, maar al deze dingen maken het geen slechte show. Azuma heeft wat mij betreft iets neergezet wat ik in Nederland VEEL vaker hoop te zien!

Iedereen die heeft meegewerkt gister; hartstikke bedankt voor deze dag. Goed weer, een goede inzet en (hoe kan het ook anders) humor maakte het weer een geslaagd feestje. Jos, Bob en Dieter in het bijzonder; bedankt dat het tot in de puntjes voorbereid!

shinji

Moderator
Medewerker
Na 5 minuten van de film gekeken te hebben dacht ik bij mezelf, leuk bedacht goede spullen, maar wel een beetje net niet eigenlijk. Maar naarmate de show volgde ging ik er helemaal in mee. Geweldig gedaan en dat in ons regellandje. De finale vind ik trouwens helemaal goed passen bij de show. TOP.

ps enig minpuntje vind ik dat de dansact van Mats en Chris niet zo goed te zien was in het donker

Tony

Administrator
Medewerker
Na 5 minuten van de film gekeken te hebben dacht ik bij mezelf, leuk bedacht goede spullen, maar wel een beetje net niet eigenlijk. Maar naarmate de show volgde ging ik er helemaal in mee. Geweldig gedaan en dat in ons regellandje. De finale vind ik trouwens helemaal goed passen bij de show. TOP.

ps enig minpuntje vind ik dat de dansact van Mats en Chris niet zo goed te zien was in het donker

Ze hebben niet opgetreden. Ze waren nog moe van Emmerich.

Bovenaan