Krazy Clock

FPM ProductBOT

Registered User
0205_Broekhoff_Krazy_Clock_Fonteinen_Nieuw2016_Groot.gif

[tbl=\' border=0 bgcolor=white align=center width=650px class=stg_table tborder\' ][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Meer informatie over Krazy Clock[/th][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Importeur[/td][td]Broekhoff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Artikel nummer[/td][td]0205[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 29,99[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Netto kruitgewicht[/td][td]121 gram[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Effect beschrijving[/td][td]De wijzerplaat start als een draaizon met gouden effecten, gevolgd door 3 series van 5 fonteinen met o.a. rode en groene effecten.[/td][/tr][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Laatste wijziging: 20/12/2016[/th][/tr][/tbl]

Klik hier voor de database link

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.

bridge

Bronzen Member
Deze heb ik live mogen aanschouwen. Helemaal niks mis mee. Duurt inderdaad lang en wisselende best brede effecten. Gewoon een leuk ding.

enige nadeel vond ik dat ie een paar minuten voor :have a nice day:loopt.

GMP82

Zilveren Member
Ik zou dolgraag wat meer variaties zien binnen het fonteinensegment.
Maar met deze prijzen, haak zelfs ik af...

Bovenaan