Korting bedingen

Wizz

Registered User
Ha jongens,

Ik zie dat steeds meer collega-freaks overstappen naar een grotendeels legale collectie, mijzelf meegerekend...

Nu er steeds meer vuurwerkzaken zijn die met interessante kortingen komen om ons als grote klanten binnen te halen, vroeg ik me af of jullie die zaken gebruiken om een goede korting te krijgen bij een andere lokale dealer.

Ik heb met succes 25% gekregen door vuurwerk orthen aan te halen, maar op een order van 700 euro vind ik dat persoonlijk niet zo vreemd. Ik denk zelf dat er misschien nog wel wat meer in had gezeten..

Wat zijn jullie ervaringen hiermee, voor mij was dit de eerste keer dat ik het probeerde en heb er eigenlijk niemand over gehoord. Vreemd eigenlijk, omdat de nederlander overal korting op wil.. Auto's, witgoed, bruingoed etc.. En daar zit aanzienlijk minder brutowinst op.

Brand maar losssssssssss :smile1:

Tony

Administrator
Medewerker
Maar 25% korting bij vuurwerk Orthen bij een besteding van 700 euro.
Dat had minimaal 30% kunnen zijn als je gebruik had gemaakt van de aktie die vuurwerk Orhten voor de freaks heeft.

Lees hier de voorwaarden.
Staat ook hier op de site vermeld en we hebben er zelfs een banner van staan.

http://www.freakpyromaniacs.com/for...rwerk-orthen-en-tolbrug.html?highlight=orthen

Hij heeft niet bij Orthen besteld maar Orthen genoemd bij zijn andere dealer en zo de 25% gekregen!

bridge

Bronzen Member
Ik krijg altijd 25 % en bovendien nog een heleboel gratis mee. Vorig jaar kreeg ik nl. als bonus nog een panther en een super 500 mee (!) en nog wat klein spul. Dit is bij CvdH te Breda. Ik koop ook bij Bart Poppelaars te Breda en die geeft 20 % en ook wat gratis dingen hier en daar. Verder nog marijn uit Tilburg, maar dat koopt een maatje van me. Dat zal wel het volle pond worden.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Korting.

Ja op me Zink pijlen, krijg ik FPM korting.

Bij Balles in Druten, een Wolff dealer, krijg iedereen op zaterdag 20-12 20% korting.

Ja en verder, ik heb gisteren voor 120 euro een bestelling gedaan bij van der Ven in Vlijmen.
En ik krijg gratis een glue type cake er bij.
Maar om nou korting te vragen.. ja had ik achteraf wel kunnen doen.

En dat zelfde geld ook voor Jaco.
Ook daar zal ik voor ongeveer 100 euro bestellen.
Maar voor de Jaco Zink pijlen, heb ik een kortingsbon.
En krijg ook nog een cake gratis en voor niks....

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Korting.

Ja op me Zink pijlen, krijg ik FPM korting.

Bij Balles in Druten, een Wolff dealer, krijg iedereen op zaterdag 20-12 20% korting.
Daar had ik vanochtend een topic over geplaast, maar die is verwijderd.
Maar dat zal wel komen, omdat ik hem in de verkeerde topic heb geplaats.

Vraagje @ de moderators, zouden jullie die korting topic, van mij in het Wolff vuurwerk gedeelte willen plaatsen?

Ja en verder, ik heb gisteren voor 120 euro een bestelling gedaan bij van der Ven in Vlijmen.
En ik krijg gratis een glue type cake er bij.
Maar om nou korting te vragen.. ja had ik achteraf wel kunnen doen.

En dat zelfde geld ook voor Jaco.
Ook daar zal ik voor ongeveer 100 euro bestellen.
Maar voor de Jaco Zink pijlen, heb ik een kortingsbon.
En krijg ook nog een cake gratis en voor niks....

Deze thread vind je nu in het DDDD (Drie Dol Dwaze Dagen) forum!
Hij stond inderdaad in de verkeerde categorie. Waar jij hem had geplaatst is voor akties in samenwerking met FPM.(amazed)

KruitFreak

Registered User
Ik krijg altijd 25 % en bovendien nog een heleboel gratis mee. Vorig jaar kreeg ik nl. als bonus nog een panther en een super 500 mee (!) en nog wat klein spul. Dit is bij CvdH te Breda. Ik koop ook bij Bart Poppelaars te Breda en die geeft 20 % en ook wat gratis dingen hier en daar. Verder nog marijn uit Tilburg, maar dat koopt een maatje van me. Dat zal wel het volle pond worden.

Als je bij CvdH naast de 25% korting ook nog eens deze cakes cadeau krijgt moet je wel voor een fors bedrag bestellen neem ik aan?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Deze thread vind je nu in het DDDD (Drie Dol Dwaze Dagen) forum!
Hij stond inderdaad in de verkeerde categorie. Waar jij hem had geplaatst is voor akties in samenwerking met FPM.(amazed)

Ja dat was inderdaad mijn fout.
Lezen dat is niet echt mijn vak.

Dank voor het verplaatsen.

bridge

Bronzen Member
Als je bij CvdH naast de 25% korting ook nog eens deze cakes cadeau krijgt moet je wel voor een fors bedrag bestellen neem ik aan?

CvdH is een echte ondernemer en die realiseert zich uitstekend dat de kennis van ons freaks wellicht van grotere meerwaarde is dan alleen onze portemonnee. Ik ben ook "adviseur". Vandaar ook nu Wolff.....

Bovenaan