Kolner Lichter 2011 (Live op TV)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef

Member
Aanstaande zaterdag 9 juli 2011 wordt het Kolner Lichter LIVE op tv uitgrzonden.
Daarbij kunnen wij als liefhebber ook het vuurwerk aanschouwen.
Makkelijk voor als je niet naar Koln kan.

Het wordt uitgezonden op Duitsland 3 (WDR)
Het begint om 20.15 uur en duurt tot 0.00 uur.

LINKJE

Het vuurwerk in Koln zal ongeveer 23.30 uur van start gaan.

Hier in 3 delen de show van 2010.

DEEL 01 van 3

DEEL 02 van 3

DEEL 03 van 3

Veel plesier met kijken.

Groetjes Stef

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Heb mijn digitale box al ingesteld met het rode REC knopje... Ben erg benieuwd!

KoenL

Registered User
Daar gaan we hier maar voor zitten dan. Altijd mooi die beelden van bovenaf uit de helikopter. Ben benieuwd!

Mats

Registered User
Ach das toch niks, show kijken waar de regie zelf de geluidjes er onder plakt, gewoon erbij zijn en meemaken!!!

Z@P

Registered User
Elk jaar erger ik me weer aan de regie, ik wacht de videos van mede liefhebbers liever af.

KoenL

Registered User
Vuurwerk nu live op TV: http://t.co/TywUbHK

Ik weet niet precies waar we naar zitten te kijken, maar het stelt mij een beetje teleur. Ik zie van diverse locaties consumenten vuurwerk omhoog komen...van een show wil ik niet spreken. Er wordt muziek gespeeld, maar dit staat helemaal los van het vuurwerk lijkt het.

Ik weet niet of dit een voor proefje is, laten we het hopen.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik hoop dat je nu nog steeds zit te kijken! En zo niet dan mis je wel wat mooie dingen.

KoenL

Registered User
Ik hoop dat je nu nog steeds zit te kijken! En zo niet dan mis je wel wat mooie dingen.

Yes het was het wachten waard.

Reacties met betrekking tot de show kunnen in DIT topic worden geplaatst, om te voorkomen dat er straks twee topics met reacties over dezelfde show gaan doe ik op deze even een slotje. Dan gaat het in ieder geval goed.

We gaan dus in het andere topic verder ;-)
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/vuurwerkshows-binnen-en-buitenland/32365-keulen-d.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan