Knokke-Heist (B)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Knokke-Heist : Flash Barrandov (Tsjechie)

Datum: 25-08-2014
Plaats: Knokke-Heist
Straat: Onbekend
Tijd: Onbekend
Wie: Flash Barrandov (Czech republic)
Wat: proff
Waarom: Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist

RedBaron

Registered User
Mwah ze gebruiken wel veel Italiaans (Vaccalluzzo \ Panzera) vuurwerk hoor hahah maar ze komen inderdaad toch uit Tjechië :tounge:

tronetti

Registered User
Show begint om 22:00 uur, voor een 'mooi' plekje zal je om 21:00 aanwezig moeten zijn.
Wij zijn er altijd rond die tijd, nog even een paar Jupi's inslaan, even gezellig bijpraten, en vervolgens een mooi stukje vuurwerk bekijken.
Heb er weer zin in.
Het zal er om spannen, Flash of Jubilee...

martino

Registered User
Gisteren een groot aantal kwaliteitsbommen gezien en een zeer fraai multicolor beeld. De finale beleefde ik als iet wat minder.
Of ze de winnaar worden , geen idee. Ik heb het in ieder geval een prima show gezien.
Nadeel was wel dat de muziek ontzettend hard stond.

Laatst bewerkt:

MichelWRX

Registered User
Krimmienelen zeg, echt een gruwelijk showtje van Barrandov.
Alles klopte en dat multicolor man, echt uit me plaat.
Dat stuk hadden ze als finale moeten doen, dan had t los gegaan.
Vond de finale namelijk een beetje apart, net of t nog niet klaar was.

Al met al een gruwelijke show, blij dat ik gegaan ben.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Fantastische show gezien van Flash Barrandov! Dit keer niet op de heuvel gestaan, maar beneden naast de 2 restaurants.
Daar sta je er recht voor, hoor je de muziek op goede timing met vuurwerk, en kun je droog staan onder de balkonnetjes.
Filmpje komt later online.

shinji

Moderator
Medewerker
Das wel heel toevallig, 2 shows met dezelfde finalemuziek. Naja, niet zeuren, topshow van Flash, kan er niet minder van maken. De jury zal een flinke kluif hebben om de winnaar aan te wijzen. Persoonlijk vind ik de show van Jubilee toch degene waar ik het meest kijk en luisterplezier aan beleefde.
Jammer van het weer tijdens deze editie, heb hierdoor wel een paar pareltjes gemist.

Moontan

Moderator
Medewerker
Hele mooie show van Flash Barrandov, echt een topbedrijf al heb ik wel steeds moeite met hun muziekkeuze.
Tot nu 4 shows op film gezien, alle 4 van een hoog niveau.
Ik ben reuze benieuwd wat er uit de hoed van de jury rolt.
Voor mijn persoonlijk wordt het een keuze tussen de shows van de Engelsen en de Slovenen.

tronetti

Registered User
Tja, voor mij maakt dat het juist zo boeiend. Flash heeft vaak gedurfde soundtracks, waar ze vervolgens erg goed op weten te schieten.
Heb ze helaas door het weer niet meer live mee mogen maken. Erg jammer! Wederom hebben ze net als in 2006 een erg goede show neergezet.
Maar mijn voorkeur gaat toch ook naar Jubilee, erg orginele soundtrack, mooi materiaal, en een show met een hoog adrenaline gehalte.
De voorlaatste track met een schijnfinale in goud met reports, vervolgens er in de finale met een bonte finale overheen gaan. Helemaal top!
Eigenlijk voor mij een erg goede show sinds jaren!

2014 is zondermeer één van de betere edities in Knokke!

Chrissie81

Registered User
Helemaal mee eens. Meestal zit er 1 of 2 uitschieters tussen de shows in Knokke maar dit jaar zijn ze allemaal van vrij hoog niveau!! Heb ervan genoten in ieder geval. De muziek van Jubilee, vooral het begin sprak mij ook het meeste aan. Lekker uptempo en goed erop weg knallen. Het multi colour beeld van Flash heeft het meeste indruk op me gemaakt! Zowiezo mijn lieveling effect. Wordt lastig voor de jury!

Laatst bewerkt:

Ray.Ray

Registered User
Show begint om 22:00 uur, voor een 'mooi' plekje zal je om 21:00 aanwezig moeten zijn.
Wij zijn er altijd rond die tijd, nog even een paar Jupi's inslaan, even gezellig bijpraten, en vervolgens een mooi stukje vuurwerk bekijken.
Heb er weer zin in.
Het zal er om spannen, Flash of Jubilee...

Bedankt konden maandag niet dus gaan zo maar op weg :) Veel plezier allemaal op de laatste dag daar.

Bovenaan