Klinkende felicitatie voor geslaagde meiden

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Willem gefeliciteerd met het behalen van de diploma's van de meiden.
leuk dat je een privevuurwerk voor hen verzorgt heb.
zal wel als een verrassing gekomen zijn.

dieter

Registered User
Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Dit zou wel eens verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor het doorgaan van de 5 mei viering in Hilversum ( luister het radio interview ).
Met deze actie zou het wel eens een einde kunnen zijn mooiste vuurwerklocatie van Nederland.

http://player.omroep.nl/?aflID=9803829&start=1:34:12.000 ( duur ca 8 minuten )

Maar wie is daar schuldig aan ?> Niet Mr.Boer want die heeft netjes melding gedaan ? Is dit ook het einde van de onweersbuien ? Die zijn ook niet te voorspellen voor een vogeltje.

Monsterking

Registered User
Wat een gezeik, er is ook altijd wat, dalijk storen we die bijen en wespen ook nog zomers, tis toch nie normaal he wat vuurwerk aanricht, AANSTELLERS! :sick:

En die ganzen bij Laapersveld is ook om helemaal gek van te worden :push:

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Ik woon aan de rand van mijn woonplaats en kijk uit over velden waar een aantal soorten fruit worden verbouwd. Om de 5 minuten hoor ik 3 knallen...waarom? Om de volgens te verjagen van die fruitbomen.

Dit wordt in het fragment ook naar voren gehaald, maar omdat die knallen regelmatig worden geschoten schrikken de vogels er niet van.:notrust: Elke maand maar een vuurwerkje doen dan? Schrikken de vogels daar ook niet meer van!:smile1:

Je kan dit meneer Boer niet verwijten. Het Laapersveld blijft een prachtige locatie voor een vuurwerkshow natuurlijk. Een feit is wel, hoe vervelend dat ook is, dat door zijn show de boel op stelten wordt gezet. Na 5 mei heb ik een dergelijk artikel niet gelezen.

Ik ben benieuwd wat dit voor consequenties heeft voorzover die er komen.

dieter

Registered User
Maar wie is daar schuldig aan ?> Niet Mr.Boer want die heeft netjes melding gedaan ? Is dit ook het einde van de onweersbuien ? Die zijn ook niet te voorspellen voor een vogeltje.

Je hoort mij toch ook niet zeggen dat Willem de schuldige is.
Ik denk alleen dat de provicie eens moet nadenken over wanneer wel en niet.

Bovenaan