Keulen (De)

smilli

FPM Filmer
Als het lukt weer aanwezig dit jaar, erg goede show van Weco altijd alleen de muziek keuze zuigt vaak.
Hier de film van vorig jaar.

kingmokum

Banned
Ik ben nog nooit bij de show in koln geweest en het kan zo zijn dat ik helemaal niet hoef te komen in dat stadscentrum.

Snapt u?

Jur asic

Registered User
Klopt King Mokum, kom regelmatig in Keulen en als je het centrum niet in gaat is het niet nodig.
Je kan heel goed je auto kwijt op de Deutz Mulheimer strasse, bij de beurs gebouwen, of in deze straat bij de hotels.
Vanaf hier loop je in 5 min naar de Rijn, en je bent snel weer op de autobahn als je weg wilt.

pyro_t

Registered User
Of in de paarkeergarage van de Köln arena/lanxess arena.
Zelf ga ik altijd het laatste stuk met de trein, zet de auto dan bij station Horrem.

Morgen is het weer zover, wordt bakken en braden als ik naar het weer kijk.
Hopelijk komt het onweer wat gemeld wordt later ipv op zaterdagavond.

pyro_t

Registered User
Zo, Weer terug uit keulen.

Wat een weer, en wat een mooie show.
Vond hem persoonlijk beter als die van vorig jaar.
Denk ook dat de muziek keuze beter lag bij de niet duitsers.

Jammer dat de muziek op een gegeven moment uitviel, (ook iets van de warmte?)
Want er zat een lekker tempo in,
Vorig jaar had je dat verhaal waardoor er wat pauzes tussen in zaten,
Dit jaar was de lucht constant goed gevuld.

RedBaron

Registered User
ik heb de show net gezien via WDR:

http://www1.wdr.de/mediathek/video/sendungen/videokoelnerlichterdasfeuerwerk100.html

Een hele mooie show die stukken beter, technischer en creatiever is als de show van hun in Montreal wat me meer deed denken aan een Weco van 10 jaar terug ofzo. Spijtig van de onderbreking in het midden. Maar ze pakte het weer op na een dikke minuut gelukkig. Wel heel erg pijnlijk omdat in zn volle glorie te zien op de nationale Duitse televisie.

shinji

Moderator
Medewerker
Tja, wel heel erg jammer hoor dat er bij elkaar 6 minuten weggeknipt is uit de show. Voor de 'pauze' zat de sfeer er helemaal in, lekkere muziek en mooi materiaal dat creatief werd weggeschoten. Na de nachtmerrie voor de schieter was de aandacht van het publiek toch wel weg, ik merkte dat bij mezelf ook. Door de sfeer in de altstadt en het geweldige materiaal wat werd weggeschoten heb ik het toch reuze naar m'n zin gehad, volgend jaar zeker weer.

Moontan

Moderator
Medewerker
HD | Kölner Lichter 2014 (cut) - Weco Pyrotechnische Fabrik, Eitorf (D)

[video=vimeo;101337332]http://vimeo.com/101337332[/video]

Bovenaan