Keulen (De)

Mats

Registered User
Heb samen met Tukker1978 en TripleX een hotelletje daar, altijd een parachtige show in Keulen.

Nog meer mensen die gaan?

shadow13

Registered User
Hij staat wel genoteerd,maar ik moet die dag werken en weet nog niet of ik iets kan regelen.Zo ja dan ben ik erbij.

Tigger74

Registered User
The Best Off...............
is voor mij................

THE LAST OFF.......:crying:........RUCK show

In vergelijk met Bonn en andere shows dit jaar van WECO, het was net of de bommen op waren....het leek wel een blokken demo.
Ik heb wel een leuke dag gehad maar niet dankzij het weergaloze vuurwerk...tsssss!

manne bedankt voor de leuke dag..!!

Harm

Laatst bewerkt:

Mats

Registered User
Waardeloze show van Weco.
Belachelijk wat ze hier als 10 jarig jubileum hebben geschoten.
Mischien de bestellijsten verkeerd ingevuld en bommen en blokken door elkaar gehaald?
Zaten een paar leuke stukjes bij maar volgens mij gaan er in nijmegen met de vierdaagse nog meer bommetjes de lucht in.
Zeker vergeleken met andere jaren was dit 10x niks.
Gelukkig zijn we niet alleen voor t vuurwerk naar Keulen gegaan maar ook voor de gezelligheid, en die was er vollop.
Iedereen bedankt voor de leuke dag, en volgend jaar maar weer proberen en hopen op een betere show!

Dreek

Registered User
Heb weinig toe te voegen aan de reacties van Mats en Harm, vond het zwaar tegenvallen.

Hoop bombarie van te voren, 10 jaar, best of, mooiste thema's van de laatste 10 shows etc.

Ik vond het echt een aanfluiting, leek wel een blokkenshow, muziek stukken waar de lucht helemaal vol gepompt moet worden en er vervolgens niks geschoten word, vuurwerk liep vaak niet gelijk met de muziek, af en toe eens een grote bom erboven, en dan ineens voor de ''finale'' de lucht helemaal volpompen....

Nee, Weco kan veel beter, als ik dit met Bonn vergelijk vind ik Bonn gewoon 10x zo goed als dit gebeuren, voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik naar Koln lichter geweest ben.

Al met al wel een leuke dag gehad, hoop gelachen, en goed gegeten, was top mannen, hopsa!

Laatst bewerkt:

RoYvette

FPM Filmer
Wij moeten iedereen gelijk geven die helaas daar geweest is om de show te gaan kijken en hoopten op een toffe show, wij hebben het live op tv gezien bij WDR en wij vonden het ook jammer genoeg waardeloos wat Weco hier heeft laten zien. :crying:
Moet wel toegeven dat ik het voor het eerst eens goed camera werk vond van de WDR echt de show laten zien en ook van te voren al het vuurwerk en bootjes laten zien :smiling:

We hopen dan maar op een mooiere show volgend jaar.

Gr: RoYvette

ifeelfine

Registered User
vond deze show idd ook waardeloos, eerst baalde ik nog dat ik dit jaar niet kon, heb het opgenomen van de WDR en ben achteraf blij dat ik niet geweest ben.

alleen zegt de ontwerper van het vuurwerk wel dat ponton 1 colombia 1 gefaald heeft (de linker kant vanaf de tribune gezien) waarschijnlijk zijn daar een hele boel bommen blijven staan.

was ook voor het eerst dat ze 2 pontons aan elkaar hebben gelinkt, dat is een les voor de toekomst.

Of ik weer ga sparen voor volgend jaar moet ik nog maar eens bekijken, misschien een ander mooi vuurwerk in duitsland, Bonn misschien als ik zo de reply's lees

Laatst bewerkt:
Bovenaan