Karwei Gemert gaat vuurwerk verkopen

Moontan

Moderator
Medewerker
Karwei Gemert gaat vuurwerk verkopen

GEMERT - De Karwei in Gemert gaat vuurwerk verkopen. De doe-het-zelfzaak aan de Industrieweg heeft een omgevingsvergunning aangevraagd - en gekregen - voor vuurwerkopslag plus een compartiment voor watervoorziening.

Dat laatste is om bij calamiteiten bluswater bij de hand te hebben. Volgens de gemeente is de vergunningsaanvraag zorgvuldig beoordeeld door onder meer ODZOB, veiligheidsregio en een inspectie-instelling.

De vergunning staat in principe permanente opslag toe; dezelfde voorschriften zijn ook van toepassing op de andere opslagplaatsen in Gemert-Bakel (zoals Smits in Bakel en Ano in Milheeze).

Na het vertrek van de Boerenbond is in Gemert het vuurwerkverkooppunt komen te vervallen.

http://www.ed.nl/regio/gemert-bakel/karwei-gemert-gaat-vuurwerk-verkopen-1.4361507

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Prima timing..... Hij is er natuurlijk al tijden mee bezig. Ben benieuwd of deze ondernemer dit ook was gaan doen na al deze nieuwsberichten.

magnolia

Registered User
ja dit bericht geeft mij ook een raar gevoel .
op het moment dat men bezig is de vuurwerkverkoop aan banden te leggen staat deze winkel nu juist op dat moment om er mee te beginnen .
hoe ongelukkig kun je het krijgen .
misschien wel heel negatief wat ik zeg, maar dit bericht komt mij over als schrale troost .

Bovenaan