Jongen met vuurwerk op zak aangehouden

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Bravo agent, weer een riskant arrestatie, nu vrouwenhandelaar Shaban B nog pakken en je maakt promotie:nuts:

Onzinnige opmerking weer, had de agent in kwestie doormoeten rijden en flink doorzoeken naar Shaban B?
Nee precies dan was het ook niet goed geweest.

Het mag niet punt uit.

nitraat4life

Registered User
Het mag niet, maar zoveel mensen die van te voren wat afsteken.. soms wordt hier wel heel schijnheilig gedaan maar goed dat kan ook aan mij liggen. Zeg niet dat het goed is om de agenten gaan af te zeiken oid maar iedereen heeft de regels mbt vuurwerk denk ik wel meerdere malen verbroken

GMP82

Zilveren Member
maar iedereen heeft de regels mbt vuurwerk denk ik wel meerdere malen verbroken

Dat maakt het nog niet legaal. Je hebt helemaal gelijk dat (bijna) iedereen wel eens wat buiten de afsteektijden heeft afgestoken of op zak heeft gehad. MAar de wetgeving is nou eenmaal zo dat het niet mag.

Als opeens iedereen naar Belgie rijdt voor zn vuurwerk, mag het toch ook niet opeens, "omdat iedereen dat doet"?

Je hoeft het er niet mee eens te zijn en je mag het kinderachtig vinden, maar goed, zo staat het nu eenmaal in het wetboek genoteerd, tis niet anders.

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Dat maakt het nog niet legaal. Je hebt helemaal gelijk dat (bijna) iedereen wel eens wat buiten de afsteektijden heeft afgestoken of op zak heeft gehad. MAar de wetgeving is nou eenmaal zo dat het niet mag.

Als opeens iedereen naar Belgie rijdt voor zn vuurwerk, mag het toch ook niet opeens, "omdat iedereen dat doet"?

Je hoeft het er niet mee eens te zijn en je mag het kinderachtig vinden, maar goed, zo staat het nu eenmaal in het wetboek genoteerd, tis niet anders.

Nee, ik heb ook helemaal niet gezegd dat het opeens legaal is omdat wij het allemaal is hebben gedaan, tuurlijk is het niet legaal.. maar soms als ik hier die reactie's lees over bv. Illegaal vuurwerk en dan de reactie's van mensen alsof ze dat zelf nooit hebben gedaan kan ik me kapot aan ergeren.

Lijkt tegenwoordig soms wel op dit forum alsof mensen blij zijn als er iemand wordt opgepakt terwijl we allemaal vuurwerkfreaks zijn en we (bijna) allemaal de regels hebben wel eens hebben gebroken.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Heeft niks met blij zijn te maken. Maar wie zich brand moet op de blaren zitten. Zo simpel is het en dat word ook uitgelegd. Er word altijd geouwehoerd over de mannen en vrouwen in het blauw maar die doen gewoon hun werk. En nu wij liefhebbers dat zien, zouden we boos moeten zijn? Omdat het om vuurwerk gaat en bijvoorbeeld niet om wiet ?

Nee, gewoon hetzelfde. Niet zeiken, ze doen gewoon hun werk en die jongens hebben het risico genomen en zijn gepakt.

Schuim

Moderator
Medewerker
Nou ga ik ff voor de duidelijkheid meedoen.

Nitraat bedoelt dat hij er niet tegen kan dat er mensen op dit forum zijn die doen alsof ze het nooit gedaan hebben, en dan zou schijnheilig de politie gaan lopen uitkafferren.
(dat begrijp ik zover)

Voor de rest bedoelt die exact wat je nu zelf aanhaald toon.

Kort samengevat:

Hou je mening over oom agent lekker voor je.
Het is best sneu voor de kids, maar het maakt het nog niet goed.

Amen

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Nou ga ik ff voor de duidelijkheid meedoen.

Nitraat bedoelt dat hij er niet tegen kan dat er mensen op dit forum zijn die doen alsof ze het nooit gedaan hebben, en dan zou schijnheilig de politie gaan lopen uitkafferren.

Voor de rest bedoelt die exact wat je nu zelf aanhaald toon.

Kort samengevat:

Hou je mening over oom agent lekker voor je.
Het is best sneu voor de kids, maar het maakt het nog niet goed.

Amen

Precies.. het is natuurlijk allemaal niet goed wat ze doen, de politie doet ook alleen zijn werk en daar kan je niks over zeggen. Heb er zelf ook een hekel aan als hun worden uitgescholden want als politie doe je het nooit goed.

Maar.. het stoort me gewoon dat mensen dan doen alsof het die jongens hun verdiende loon is etc. terwijl we allemaal weten hoe dat bijna elke freak zich aan dit soort dingen schuldig maakt en je zelf ook niet gepakt wil worden en dat gun ik zelf ook aan niemand (Meeste gevallen dan, dit is redelijk onschuldig, vandalisme oid. moet wel bestraft worden want dat vind ik een ander verhaal)

@ Tony, ik heb nooit gezegd dat het goed is om de politie af te zeiken, heb juist in mijn eerste post gezegd dat dat ook niet de bedoeling is

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Maar.. het stoort me gewoon dat mensen dan doen alsof het die jongens hun verdiende loon is etc.

Bedoel je nou mij of iemand anders? Ik volg het even niet meer. Als ik alle posts hier terug lees bedoelen we volgens mij allemaal het zelfde. Alleen jij hebt het steeds over "sommige"mensen.

nitraat4life

Registered User
Dit is meer omdat ik niemand persoonlijk wil aanvallen en ik het toch regelmatig zie gebeuren en ik niet precies weet wie dat allemaal zijn. In dit geval inderdaad jou post.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dit is meer omdat ik niemand persoonlijk wil aanvallen en ik het toch regelmatig zie gebeuren en ik niet precies weet wie dat allemaal zijn. In dit geval inderdaad jou post.

Ok dan is dat duidelijk. Maar waar zie je mij in mijn post zeggen dat het hun verdiende loon is? Ik zeg dat het niet mag punt uit.

En ik ben echt niet schijnheilig om te beweren dat niemand hier in het verleden eens de wet overtreden heeft, dat heb ik ook. Alleen het heeft geen nut als je dan een keer gepakt word de boze vinger naar de agent te wijzen.

Volgens mij en ik zei het net al bedoelen wij het zelfde alleen jij wijst naar mij toe??????

nitraat4life

Registered User
Het is een beetje een verwarrende discussie zo allemaal, je hebt gelijk dat je in jouw post niet zegt dat het hun eigen schuld is. Probeer ook niet naar jou te wijzen het is gewoon dat ik laatste tijd die indruk kreeg bij diverse posts en dan niet van jou maar van meerdere mensen en dat viel hier even verkeerd op een of andere manier.

We bedoelen inderdaad hetzelfde en wil niet naar jou toe wijzen, en we bedoelen denk ik inderdaad het zelfde, naja goed laten we het hier maar bij houden.

n4l

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Het is een beetje een verwarrende discussie zo allemaal, je hebt gelijk dat je in jouw post niet zegt dat het hun eigen schuld is. Probeer ook niet naar jou te wijzen het is gewoon dat ik laatste tijd die indruk kreeg bij diverse posts en dan niet van jou maar van meerdere mensen en dat viel hier even verkeerd op een of andere manier.

We bedoelen inderdaad hetzelfde en wil niet naar jou toe wijzen, en we bedoelen denk ik inderdaad het zelfde, naja goed laten we het hier maar bij houden.

n4l

Lijkt me ook beter nitraat4life, een discussie die zijn eigen leven gaat leiden is/was niet de bedoeling haha.

:blink1:

Bovenaan