F
FPM Nieuwsbot
Guest
In deze thread kan je reageren op dit nieuws artikel: Jongen met vuurwerk op zak aangehouden
Bravo agent, weer een riskant arrestatie, nu vrouwenhandelaar Shaban B nog pakken en je maakt promotie:nuts:
maar iedereen heeft de regels mbt vuurwerk denk ik wel meerdere malen verbroken
Dat maakt het nog niet legaal. Je hebt helemaal gelijk dat (bijna) iedereen wel eens wat buiten de afsteektijden heeft afgestoken of op zak heeft gehad. MAar de wetgeving is nou eenmaal zo dat het niet mag.
Als opeens iedereen naar Belgie rijdt voor zn vuurwerk, mag het toch ook niet opeens, "omdat iedereen dat doet"?
Je hoeft het er niet mee eens te zijn en je mag het kinderachtig vinden, maar goed, zo staat het nu eenmaal in het wetboek genoteerd, tis niet anders.
Nou ga ik ff voor de duidelijkheid meedoen.
Nitraat bedoelt dat hij er niet tegen kan dat er mensen op dit forum zijn die doen alsof ze het nooit gedaan hebben, en dan zou schijnheilig de politie gaan lopen uitkafferren.
Voor de rest bedoelt die exact wat je nu zelf aanhaald toon.
Kort samengevat:
Hou je mening over oom agent lekker voor je.
Het is best sneu voor de kids, maar het maakt het nog niet goed.
Amen
Maar.. het stoort me gewoon dat mensen dan doen alsof het die jongens hun verdiende loon is etc.
Dit is meer omdat ik niemand persoonlijk wil aanvallen en ik het toch regelmatig zie gebeuren en ik niet precies weet wie dat allemaal zijn. In dit geval inderdaad jou post.
Het is een beetje een verwarrende discussie zo allemaal, je hebt gelijk dat je in jouw post niet zegt dat het hun eigen schuld is. Probeer ook niet naar jou te wijzen het is gewoon dat ik laatste tijd die indruk kreeg bij diverse posts en dan niet van jou maar van meerdere mensen en dat viel hier even verkeerd op een of andere manier.
We bedoelen inderdaad hetzelfde en wil niet naar jou toe wijzen, en we bedoelen denk ik inderdaad het zelfde, naja goed laten we het hier maar bij houden.
n4l