Italiaans Geweld - Wat een lelijke opening :)

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Hoezo een lelijke opening? :happy:

Wat een prachtige opening zeg, prachtige singleshots en vervolgens de lucht volpompen met studatas. :surprised::lub::happy:

shadow13

Registered User
Nou je had je de moeite van het plaatsen wel kunnen besparen.Ieder kermisshowtje begint al mooier:tounge:hehehe heerlijk filmpje:lub:

tukker1978

Registered User
Nou je had je de moeite van het plaatsen wel kunnen besparen.Ieder kermisshowtje begint al mooier:tounge:hehehe heerlijk filmpje:lub:

Ik hoop dat ze Zondag in Enschede toch wel iets meer uit de kast gaan halen als dit, anders was het mijn laatste keer dat ik kom kijken.

vincer

Registered User
Beetje jammer dat jullie mijn opening niet mooi vinden, zal volgende keer wat beter mijn best doen.

svnJJ

Registered User
Goh, Laat ik daar in augustus dit jaar nou bij zijn! Bedankt voor het delen! heerlijk filmpje!

shinji

Moderator
Medewerker
Je hebt helemaal gelijk Toon, t allereerste begin met die singleshots bah, daarna lijkt t beter te worden met een paar , weliswaar rommelig geschoten, mooie peyonys. Maar dan zeg, gaan ze een zootje bommen de lucht injagen met amper een effect, veels te laag en slecht getimed. Om dat een beetje goed te maken kleuren ze dan nog een beetje de lucht, nee, absoluut niks voor mij.

magnolia

Registered User
het was idd een chaos in de lucht .
maar kan het mischien ook aan de manier van het filmen liggen ?
want het lijkt er op dat de vent er pal onder heeft gestaan

KoenL

Registered User
het was idd een chaos in de lucht .
maar kan het mischien ook aan de manier van het filmen liggen ?
want het lijkt er op dat de vent er pal onder heeft gestaan

Ja het valt inderdaad wel mee, als je verderop had gestaan had het niets voorgesteld. :hehe!: :)lub:)

tommy-gun

Registered User
Ik zag alleen het stukje met de single shots. Weet niet of dat het begin was maar het had idd iets rustiger opgebouwd kunnen worden. Misschien lag het idd aan de manier van filmen en was het op afstand mooier. Persoonlijk zou ik de singleshots echter iets verder uit elkaar gezet hebben maar misschien was dat gezien de ruimte niet mogelijk. Dan hadden ze er iets minder door elkaar of langzamer moeten schieten. Nu was het overkill. Die bommen erboven sloegen nergens op.

Mvg Tommy-gun

Bovenaan