Ingenieuze aanpak schrikt bestellers illegaal vuurwerk af - VeiligheidNL

Moontan

Moderator
Medewerker
Ingenieuze aanpak schrikt bestellers illegaal vuurwerk af - VeiligheidNL

*Winnaar Bronzen Effie Award 2014 - Bewustwordingscampagne*

Categorie: Bewustwordingscampagne
Titel: Ingenieuze aanpak schrikt bestellers illegaal vuurwerk af
Adverteerder: VeiligheidNL

[video=vimeo;108667480]http://vimeo.com/108667480[/video]

--sjon beton--

Registered User
en hoe komen ze aan die dikke knallers die in die nep unboxing videos zijn gebruikt?
dan zijn hun ook in overtreding!
en IK vind het uitlokken!

D

Deleted member 17038

Guest
en hoe komen ze aan die dikke knallers die in die nep unboxing videos zijn gebruikt?
dan zijn hun ook in overtreding!
en IK vind het uitlokken!
Het zijn natuurlijk dummies.. En is uitlokken bij wet verboden ofzo? Net als bij de boevenbus van pownews hoor je altijd mensen zeiken over uitlokken. Wat is dat toch? Als ik een boete moet betalen omdat ik te hard reed kan ik dat toch ook niet aanvechten met jah met het werd uitgelokt door de zeer veilige, lege, goed overzichtelijke en verlichte weg? Ik lok ook wel eens reacties uit bij mensen. Dat is gewoon hardstikke leuk om te doen :D op internet wordt het ook wel trollen genoemd. Dus de politie heeft mensen dik lopen trollen! :hehe!:

Richardus

Registered User
En wat is er met het geld gebeurd dat de bestellers hebben betaald? Ik zou aangifte doen wegens oplichting! [emoji23]

is niks betaald, mocht en rembours aan de deur...ging ook maar om bestellingen bij één nepwinkel, alles van de echte is gewoon binnengekomen. Die paar naïeve jochies die ze zo hebben afgeschrikt was slechts een druppel op de gloeiende plaat.
Wat meer zoden aan de dijk heeft gezet is dat door overheidsdruk bepaalde shops gestopt zijn met verzenden naar NL, maar ook lang niet alle. En daar had deze actie dus niks mee te maken.

magnolia

Registered User
go je zou op het eerste gezicht denken dat ze speciale software gebruikt hadden om die ip adressen te onderscheppen .
als je bedenkt hoe goedgelovig mensen wel niet kunnen zijn dan ben je er behoorlijk ingetrapt .

Bovenaan