Imitatie lawinepijlen

THE SHARE-MAN

Registered User
Superblitzz is een lawinepijl.

Er is een imitatie de chinese, deze is genoeg te vinden elk jaar

En de echte uit Duitsland (corrigeer me als ik het fout heb) deze heb ikzelf al jaren neit meer gezien, en ik dacht dat ze ook niet meer geproduceerd werden.

Iemand foto''s?????

Laatst bewerkt door een moderator:

gantpoplin

Registered User
Nee Weco maakt die pijlen niet meer, de enige weco lawinepijlen die er nog worden gemaakt zijn de euroblitz pijlen, maar open alleen een topic over lawinepijlen die wel bestaan anders wordt het forum weer zo onoverzichtelijk! Maar weco maakt al een aantal jaren haar bekende lawinepijlen niet meer.

gantpoplin

Registered User
Ja, verander dan even de naam naar de "imitatie lawinepijlen" dan wordt dit een topic waarin men over de imitaties kan praten.

Overigens vond ik de Superblitz imitatie pijlen altijd wel lachen. Ze zijn niet duur, ik kocht ze voor 4 euro per stuk. De knal is dan wel leuk. Het zijn leuke pijlen voor overdag. Maar ''s avonds kun je je beter wagen aan de zink pijlen. De enige echte goede lawinepijlen die momenteel nog op de markt te krijgen zijn. Jammer dat je deze pijlen niet in België kan kopen, het moet altijd via via ;( ;)

gantpoplin

Registered User
Ik weet dat de immitatie in Belgie verkocht wordt maar ik had het over de zink 901 en 902 pijlen. die zijn niet legaal te koop in België en dat vind ik jammer, ik kan er altijd wel aan komen, maar het zou leuker zijn als ik ze zelf in België kon halen!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
MisterX zei:
kent iemand toevallig deze lawinepijl?

Fusee Bombe Santa Barbara Lawinepijl ?

BVD Dank

volgens mij zijn dat gewoon de Treuno rockets! er staat bij het foto album een foto van en wil je er nog meer over weten kijk even bij de search functie is genoeg over te vinden.

Sid

Registered User
Kan je die Superblitz pijlen nou zonder KvK bewijs halen of heb je daar papieren voor nodig :'( ?

Ollie

Registered User
Super blitz (echte en imitatie) zijn niet bij Alpeco te koop. Dus zijn helaas nergens "legaal" te koop.

Ook niet met KVK!

freaky

Registered User
is die een imitatie zink>>??

ik weet het niet dus vandaar dat ik jullie het ff vraag groetjes
ddd0rs.jpg

ki1gq.jpg

3307

Registered User
Van de X-treme Blitz pijl is ook een Chinese imitatie, een preciese kopie van de orginele qua uiterlijk en de met de inhoud scheelt het ook niet veel. Moet zeggen over deze altijd wel erg goed te spreken ben.

Er gingen geruchten dat deze gewoon precies de zelfde waren als de orginele weco`s(geen imitatie) alleen dus niet meer geproduceerd worden door weco zelf. Maar nogmaals, dit zijn geruchten.

RBA

Registered User
de superblitz ( imitatie ) hadden we vandaag af gestoken maar ik heb zelf ook trueno rockets..
ik vond de trueno rocket veel harder knallen en ging ook veel hoger..
valt de superblitz ( imitatie ) ook echt tot een lawine pijl, (aan gezien een trueno rocket geen lawine pijl is maar een knal pijl :r ):p:w

Wizz

Registered User
RBA zei:
de superblitz ( imitatie ) hadden we vandaag af gestoken maar ik heb zelf ook trueno rockets..
ik vond de trueno rocket veel harder knallen en ging ook veel hoger..
valt de superblitz ( imitatie ) ook echt tot een lawine pijl, (aan gezien een trueno rocket geen lawine pijl is maar een knal pijl :r ):p:w
ach wie legt de grenzen wat een knalpijl en wat een "lawinepijl" is.

in mijn ogen zijn het allemaal knalpijlen..

en die oranje/gele superblitz is geen goed product.

gaittoet

Registered User
gantpoplin zei:
Nee Weco maakt die pijlen niet meer, de enige weco lawinepijlen die er nog worden gemaakt zijn de euroblitz pijlen, maar open alleen een topic over lawinepijlen die wel bestaan anders wordt het forum weer zo onoverzichtelijk! Maar weco maakt al een aantal jaren haar bekende lawinepijlen niet meer.

Dat is jammer!
Maar een vraagje. Voor zover ik weet worden of werden de echte zink901 pijlen in 2005 nog steeds geproduceerd. Mijn vraag is wordt de zink901 ook dit jaar weer geproduceerd of is er nu weer een andere die nog beter is? Dat leidt ik af uit het antwoord van de zwarte knalpijl die in Zwitserland te koop zou zijn.

Bovenaan