Hunter

FPM ProductBOT

Registered User
1686_Wolff_DynastyProfessional_Hunter_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hunter[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1686[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 59,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]500 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]33[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Supercake, rood groene palmboeketten, crackling mijn en rode crackling sterren, rood en blauwe blinksterren en gouden brocade crown boeketten. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik moet zeggen dat ik dit een leuke Mixed cake vind.
Die finale maakt hem helemaal af.....not! Snap die finale totaal niet.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Zooooo dat een na laatste effect is bizar mooi, zeker voor consu. jammer dat daarna een crackling komt. daarom komt ier never nooit niet in. maar een voll blok met dat een na laatste red to brocade, daar leg ik € 100,- voor neer als t moet.

Poziloc

FPM Hangouderen
Die combi zit er ook in het blauw in.....laten we er dan roze ook in stoppen.
Goud met roze vind ik op zich een mooie combinatie.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wat een gafe cake zeg! Net als The cube een complete vuurwerkshow!

Vind hem de prijs van 60 euro wel waard. Denk ook dat een consument dit best neer zal leggen voor deze cake!

PyroGuy

Registered User
Wat een geweldige bak. Geen woorden voor, alles is goed, behalve eigenlijk de prijs.
Hij duurt vrij lang, heeft een grote variatie aan effecten en volgens mij gigantische boeketten. Prachtige kleurencombinaties.
Met wat korting overweeg ik deze misschien wel aan te schaffen, absoluut één van de mooiste cakes die ik gezien heb dit jaar.

Yoshimitsu

Registered User
Top! Enige wat me tegenhoud is de prijs. Maar wie weet... met wat korting...

Ben het eens met ~Dim~ dit is gewoon een complete vuurwerkshow!

shinji

Moderator
Medewerker
Heel jammer van de finale, maar voor de rest klopt hij helemaal. En de prijs?, ach, er zijn tegenwoordig genoeg winkels die er een flinke korting op geven, dus voor ff 40 euro moet deze topper binnen te halen zijn.

Bovenaan