HULP bij postercampagne stichting vuurwerktraditie

GMP82

Zilveren Member
Beste pyro's,

uiteraard weten jullie allemaal hoe je met vuurwerk om moet gaan. Aangezien er nog steeds mensen zijn die dit niet weten en vuurwerk misbruiken ten behoeve van vandalisme, of door stommiteiten of onwetendheid letsel oplopen of veroorzaken, willen we mensen attenderen op juist gebruik van vuurwerk.

Enige jaren geleden is er deze http://www.freakpyromaniacs.com/forum/consumenten-vuurwerk-nederland-algemeen/26710-vuurwerkcampagne-stichting-vuurwerktraditie.html gelanceerd. Helaas is die nooit echt goed van de grond gekomen.

Nu willen we via facebook (en dit forum) weer een nieuwe poging doen.

WAT KUN JIJ DOEN?
1) zelf posters uitprinten en ophangen (zie campagnetopic en www.vuurwerktraditie.nl --> downloads)
2) berichten van stichting vuurwerktraditie op facebook DELEN, zodat we een groter publiek bereiken. Dit is toch het minste wat je kan doen?!!

Hoe meer posters er op worden gehangen, hoe meer mensen onze boodschap zien, hoe bewuster men omgaat met vuurwerk en hoe minder slachtoffers en/of schade er zijn. Elk slachtoffer, of elk gesloopt stuk gemeentegoed dat we voorkomen is er 1!!!

NB vooral vuurwerkverkooppunten kunnen ook een groot verschil maken. De campagneposters zouden eigenlijk in IEDER VUURWERKVERKOOPUNT IN NEDERLAND moeten hangen!!!

Alvast bedankt voor JOUW HULP!

Foto's van opgehangen posters worden erg gewaardeerd en stimuleren anderen om dit ook te doen!

Laatst bewerkt:

passion fruit

Registered User
Ik vind dit een heel goed initiatief Marco. Het helpt al als de forumleden de site van vuurwerktraditie bezoeken en deze deelt met z'n kring via social media.
Ik zet sowieso een link naar die site op mijn fb.

GMP82

Zilveren Member
Thnx, linken naar de facebookpagina is helemaal prima natuurlijk, maar specifiek onze posts (2 meest recente) over de posters delen op je eigen facebook, zorgt er (hopelijk) voor dat er uiteindelijk meer posters in het land komen te hangen!

GMP82

Zilveren Member
Topic 73x bekeken, 4 reacties (nu 5) waarvan 3 van mezelf.... en nog nauwelijks deel-activiteit op facebook.... wel wat "vind-ik-leuks". Das leuk, maar brengt de posters niet aan de man.

Is dit nou echt teveel gevraagd?

p-aart-y

FPM Hangouderen
Dan zal ik de foto's ook nog maar even in dit topic plaatsen.

P1010119_9.JPG

P1010122_2.JPG

P1010125_5.JPG

Heb trouwens al leuke reacties gehad van de buren op de poster bij de deur!

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik kan trouwens die van die veiligheidsbril niet vinden op de site. Idee om hem daar bij te plaatsen?

Misschien een idee om een kleine opzet tekst te schrijven die iedereen kan gebruiken om bijvoorbeeld een email met de posters naar de lokale dealer te sturen.

Ik heb bijvoorbeeld geen tijd om daar nu langs te gaan maar emailen is zo gebeurd. En hoe eerder ze hangen hoe beter het is.

Marco_clappers

Registered User
ik zal een poster aanbieden bij een aantal vuurwerkdealers, en uiteraard even delen op facebook. wist niet dat het zo slecht ging met de stichting.

GMP82

Zilveren Member
Waarom zou het slecht gaan met de stichting? We kunnen gewoon alle hulp gebruiken om "de boodschap" te verspreiden.

Aart, die poster is officieel geen VWT poster, vandaar dat die (nog) niet op de site staat. Wél staat die er bij op facebook, als het goed is in voldoende kwaliteit om op A4 te printen. Maar ik ga daar nog achteraan.

Bovenaan