Houten

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April Koninginnedag te Houten

wie : Azuma fireworks
wat : onbekend
waar : Kooikerplas te Houten
tyd : omstreeks 22.00 uur

RNBakker

Registered User
Vandaag deze show vlak bij huis bezocht. Heb gekeken bij het opbouwen en uiteraard naar het schieten van de show.

Als eerste wil ik de medewerkers van Azuma bedanken voor het hartelijke ontvangst.
We (buurman John ook) hebben uitleg gekregen over de opbouw en de producten die gebruikt gingen worden.
En heel bijzonder was dat er een shell de lucht in mocht gaan met een, voor mij heel persoonlijke, boodschap erop geschreven. Kippevel.

Prima locatie hoor met mooie bomen. Het ligt in een leuk klein stadspark met een recreatieplasje. Wat mij betreft de ideale setting voor een show.

En de show zelf was ook helemaal goed. Mooie heldere tails gekruist en recht omhoog. Salutes en salute blokken en flink wat flowerbeds waaronder fan shapes en een lekkere gouden crossettes flowerbed. De 2.5 en 3 inch shells, o.a. spaanse met mooie effecten, gingen lekker. Het publiek was heel enthousiast.

Geen film, wel opbouwfoto’s en uit de hand genomen mislukte van de show.

Houten_IMG_2783.JPG

Houten_IMG_2793.JPG

Houten_IMG_2800.JPG

Houten_IMG_2821.JPG

Houten_IMG_2849.JPG

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Ook ik ben bij de vuurwerkshow te Houten geweest. Ik was er vanaf het moment dat de mortieren kwamen tot het moment dat alles zo goed al klaar stond. Ik heb er veel gefotografeerd alleen mijn (4 setjes) batterijen waren tijdens de show leeg. Een vriend van mij heeft de show gefilmd, en is druk bezig met het bewerken en maken van een mooi geheel. Hieronder ook mijn foto's.

Bob, Peter, Ernie en de anderen , bedankt voor de mogelijkheid om fotos te mogen maken op het schietterein en de leuke middag!

afbeelding008wj7.jpg

afbeelding027tj8.jpg

afbeelding030vx1.jpg

afbeelding035nk8.jpg

afbeelding036dc7.jpg

afbeelding039la8.jpg

afbeelding040uh5.jpg

afbeelding046fq1.jpg

afbeelding051wg2.jpg

afbeelding058zp2.jpg

afbeelding066gg8.jpg

afbeelding067yg1.jpg

afbeelding068cr2.jpg

afbeelding076gi5.jpg

afbeelding078ke7.jpg

afbeelding080xk8.jpg

afbeelding081sf2.jpg

afbeelding084ps0.jpg

afbeelding094cf7.jpg

afbeelding099mi9.jpg

afbeelding103hr4.jpg

afbeelding112fo7.jpg

afbeelding113jy5.jpg

afbeelding114sb8.jpg

afbeelding118bp8.jpg

afbeelding120yw4.jpg

afbeelding122os7.jpg

afbeelding130nm4.jpg

afbeelding132ib3.jpg

afbeelding139pq8.jpg

afbeelding149ig3.jpg

afbeelding151sw9.jpg

afbeelding152gc9.jpg

afbeelding156cs3.jpg

afbeelding163un1.jpg

afbeelding168qq0.jpg

Nogmaals bedankt allemaal,

Groeten Koen

Laatst bewerkt:

NitraatFreak

Registered User
KóénL;113028 zei:
Ook ik ben bij de vuurwerkshow te Houten geweest. Ik was er vanaf het moment dat de mortieren kwamen tot het moment dat alles zo goed al klaar stond. Ik heb er veel gefotografeerd alleen mijn (4 setjes) batterijen waren tijdens de show leeg. Een vriend van mij heeft de show gefilmd, en is druk bezig met het bewerken en maken van een mooi geheel. Hieronder ook mijn foto's.

Bob, Peter, Ernie en de anderen , bedankt voor de mogelijkheid om fotos te mogen maken op het schietterein en de leuke middag!

afbeelding099mi9.jpg

Nogmaals bedankt allemaal,

Groeten Koen

Wtf op die ene foto met een 1,5 inch candle geloof ik lijkt het net alsof je beneden een of andere woestijn zit, alsof die foto vanuit een vliegtuig is genomen :S

Laatst bewerkt:

zuen

Registered User
Ik weet niet waar jij die woestijn in ziet? Volgens mij is dit een onnodige post, Ik zie toch echt de oever van een meertje ofzo.

Z@P

Registered User
nitraatfreak heeft wel een punt, lijkt een beetje op een candle die op een vleugel van een vliegtuig staat... :blink1: :cool:

erg mooie foto's.

Bovenaan