Horror knal Rakete

Marito

Registered User
thumb9oc.jpg

Het schijnt dat deze pijl alleen legaal te koop/gebruiken is in Zwitserland, op de nationale feestdag, 1 Augustus.

Kan iemand mij mischien wat meer info geven over deze pijl?
-ervaringen
-inhoud
-waar te koop?

Laatst bewerkt:

Feuerwerk

Registered User
Deze pijl is enkel in zwitserland te koop voor oud/nieuw en 1 augustus. Vorig jaar werd deze afgestoken en er kwam een leuke dreun vanaf, de inhoud is ongeveer 25 gram (heb ik me door een ervaren verkoper laten vertellen)

Dreek

Registered User
Heb afgelopen zomer 3 van deze pijlen afgestoken in Zwitserland zijn super dingen ,gaan goed hoog en klappen met een harde dark salute zeker aanraders, zijn van 't zwitserse merk Bugano.

Zijn op dit moment de hardste lawinepijlen die er in Zwitersland te krijgen zijn.

Rond 1 Augustus worden deze pijlen bij de grotere supermarkten/warenhuizen verkocht, prijs dacht ik 17,50,- CHF

:w

Laatst bewerkt:

Feuerwerk

Registered User
Er schijnt een zware knal te zijn in zwitserland althans in de winkel werd dit beweert. Dit is een zwarte kogelpijl met enkel het effect knal..

Verder heb je nog de euroblitz knallrakete (weco) en deto-knallrakete (hamberger) in zwitserland...

Dreek

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Er schijnt een zware knal te zijn in zwitserland althans in de winkel werd dit beweert. Dit is een zwarte kogelpijl met enkel het effect knal..

Verder heb je nog de euroblitz knallrakete (weco) en deto-knallrakete (hamberger) in zwitserland...

Die kogelpijl heb ik nog nooit gezien, ik zal er deze zomer eens naar uitkijken:p

Die Deto-knallrakete is helemaal k*t, ik had deze 2 jaar geleden gaf echt een knal van niks...

PS: heeft die winkel van die kogelpijl een site?

Laatst bewerkt:

Feuerwerk

Registered User
Nee heb hem nog niet online gezien. Ben afgelopen zomer in een groothandel geweest en via " de rondleiding" ben ik ook al die pijlen tegengekomen, maar ik ben meer iemand van het siervuurwerk... maar via mortierbommen kom je dan ook zeker aan je trekken maar dan moet je wel de mensen kennen

Maar die pijl heeft geen speciale naam, de bol van de pijl is gewoon zwart staat verder ook geen tekst op. Prijs waarvoor ik hem zag was sfr24.00 dat is ongeveer euro of 17,00.

Wizz

Registered User
pyro.d zei:
Die kogelpijl heb ik nog nooit gezien, ik zal er deze zomer eens naar uitkijken:p

Die Deto-knallrakete is helemaal k*t, ik had deze 2 jaar geleden gaf echt een knal van niks...

PS: heeft die winkel van die kogelpijl een site?
stucki feuerwerk.
www.stuckiag.ch

pixy dixy

Registered User
hier nog een vette blast,van een horror lawinepijl,die dingen gaan wel lekker.

Laatst bewerkt door een moderator:

Sweet Laker

Registered User
pff die gasten in het laatste filmpje hebben geluk gehad, als die eerder had losgeschoten hadden ze een leuke voetzoeker door de straat gehad...

brabus

Registered User
deze pijlen heb ik gehad zijn zeer goed vergelijkbaar met de weco superblitzknallrakette had heb verledejaar 20€ voor 1 pijl betaald wel erg duur trouwens maar knallen goed hard:D

joost_pyro

Registered User
Pijl vliegt met een lange staart te lucht in. Dan hoor je een plofje en zie je een bol uit de pijl komen en die knalt erg hard.

Laatst bewerkt:
Bovenaan