Hornet Tsjechie

Bertha

Registered User
Een goede kennis uit Tsjechie was zo vriendelijk wat vuurwerk toe te zenden, deels wat spul wat ik hier niet mag bespreken maar deels ook dingen die best mogen.
Hij stuurde me onder andere een 3-tal kompaktbatterijen van het merk Hornet....nooit van gehoord! Van de 3 cakes heb ik er 2 kunnen vinden qua filmpjes, misschien kunnen jullie me helpen met de 3e?

P1020714_Large_.JPG

De Powerman

P1020713_Large_.JPG

De Powerman

P1020712_Large_.JPG

De Powerman

P1020707_Large_.JPG

De Ohviny Byk

P1020706_Large_.JPG

De Ohviny Byk

P1020705_Large_.JPG

De Ohviny Byk

Dit is de laatste, ik kan er dus geen filmpje van vinden, wie weet 1 van jullie?

P1020708_Large_.JPG

De Jednorozec

P1020709_Large_.JPG

De Jednorozec

P1020710_Large_.JPG

De Jednorozec

P1020711_Large_.JPG

De Jednorozec

Mochten jullie het willen zal ik de 31e filmpjes maken, de Powerman ziet er veelbelovend uit.

Bertha

Bertha

Registered User
Haha, een goede kennis :tounge:
Inderdaad een goeie kennis painkiller, een procesbioloog die werkt bij een groot ziekenhuis in Praag. Hij doet iets met rookgaswassen, het verwijderen van chemicalieen uit de verbrandingslucht van het ziekenhuisafval. Op loopafstand zit een grote vuurwerkwinkel dus ieder jaar stuurt hij me wat toe.

bridge

Bronzen Member
volgens mij wil die kennis wel wat meer van je. Hij stuurt je een opgewonden stier toe , een stoere half blote ridder en een verliefd paard...

Bertha

Registered User
Dus er is geen enkele interesse in het vuurwerk? Ik zal de filmpjes achterwege laten, zonde van het werk anders.

Bovenaan