D.Fan, het blijkt wel weer dat ik dus niet eens een mening kan deponeren. Dat jij roept dat ik alles met Spanje vergelijkt zegt al iets hoe jij er tegen aan kijkt kerel.
Ik vergelijk helemaal niks en daar heb ik nooit een woord over gerept, dus laat dat in een ander geval achterwege kerel in een volgende thread.
Ik vind het ook zo goedkoop om te gaan roepen "doe het dan zelf" daar jij ook weet dat ik niet de papieren heb en dus nooit en show zal schieten.
Wel weet ik wat je kan doen hier in Nl zelfs binnen die bekrompen regels, en met name met zo een mooi budget als in Hoorn.
En als men mijn meningen als zijnde niet positief ervaart kan ik daar helemaal niet mee zitten, en dat jij het afschildert als zeiken D.Fan zegt meer over jou zienswijze dan over mijn mening, want jij hebt waarschijnlijk niet eens mijn posting goed gelezen, waarin ik schrijf dat niet ieder beeld over 30 bommen hoeft te beschikken. Dus het lijkt mij verstandig en ook raadzaam naar jou toe als je in discussie gaat zie het in een breder perspectief D.Fan, en lees vooral wat er geschreven wordt kerel.
Maar als jij denk dat een finale met bijv 300 salutes en daarvoor een bonte mixed color met laten we zeggen 150 bommetjes teveel is, stja..................? Want wordt er niet heel veel chinees geschoten in Nederland wat ik overigens heel goed kan begrijpen, nou dan blijft er nog veel ruimte over hoor in het budget, of mag ik dit niet zeggen?
Nee ik denk het niet want ik ken de inhoudelijke feiten niet en de regelgeving niet en het budget wel, en de aanvraag niet de kosten niet.