Hoeveel kruid 100k

kauwboy

Registered User
Hoeveel kruid heeft een 100k? Ik hoor van mensen dat er meestal tussen de 1000 en 1250 gram in moet zitten maar bij mijn rol zit maar 750 gram. Dat staat tenminste op de doos of klopt die info niet altijd?

27699347.jpg

Mvg,

Kauwboy

Dutchthug

Registered User
Ik heb ook een 0.72 KG rol gehad en deze deed zeker niet onder versies met meer kruit

Waarschijnlijk is jouw rol gewoon wat korter dan rollen met meer kruit;)

Kobajo

FPM Filmer
:rolleyes:t.. Maar hij is wel 13 kg netto.. Een korte was meende ik 11 kg.

Ik zou me niet zoveel vasthouden aan de gewichten op de dozen.
Deze kan weleens verschillen met het echte gewicht, zoals al bekend is plakken en drukken ze er van alles op.
Ik zou zeggen zet hem eens op de weegschaal.

zuen

Registered User
Misschien kan je hem dummyficeren? dan kan je het kruit wegen, haha. Ik denk niet dat je dat gaat doen. De hoeveelheid kruit zegt niks, de kwaliteit zegt wel wat. Als je super goed kwaliteit kruit erin heb zitten, dan heb je misschien maar 100g nodig voor zo een rol.

Dutchthug

Registered User
oow jee das een nepper lijkt me, probeer em eens om te kijken of die het wel doet joh..
Een nepper? Denk je nou dat ze een dummy in een doos doen met 1.4G?
Als er een lontje aan zet doet hij het 99.99% zeker het, anders kan je altijd 1 rotje doorbreken, zit er niks in is het een dummy:)

:huh:

En kijken of ie het wel doet? Het is geen lamp ofso, niet dat je hem even aansteekt om te kijken of hij het wel doet:huh:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Een nepper? Denk je nou dat ze een dummy in een doos doen met 1.4G?
Als er een lontje aan zet doet hij het 99.99% zeker het, anders kan je altijd 1 rotje doorbreken, zit er niks in is het een dummy:)

:huh:

En kijken of ie het wel doet? Het is geen lamp ofso, niet dat je hem even aansteekt om te kijken of hij het wel doet:huh:

Dat is als grap bedoeld!

Bovenaan