hoe werd jij wakker en wat deed je toen op 31 december

Status
Niet open voor verdere reacties.

grunnn

Registered User
ik ben benieuwd hoe jullie wakker worden en wat je dan denkt en doet

somige mensen worden 4 uur wakker in de midag
en anderen staan al om kwart voor 9 buiten te wachten tot het 10 uur is

hoe werd jij wakker en wat dacht je en wat deed je toen op de mooiste dag van het jaar

Michel_G

Zilveren Member
Laatst bewerkt:

Mystifying Sage

Registered User
Ik zou echt niet meer weten hoe en hoe laat ik vorig jaar op de 31ste december wakker werd...

En wat ik deed op die dag....Ik vermoed dat ik die dag heb zitten schijten, ff lekker ben wezen pissen, eten, drinken...gapen...met mijn ogen knipperen, adem halen.... en ik vermoed nog wat vuurwerk afsteken ook...

grunnn

Registered User
Kan aan mij liggen, maar je hebt (eer)gister eenzelfde soort topic geopend wat al gesloten is (http://www.freakpyromaniacs.com/forum/oud-en-nieuw-beleving/41737-wat-doe-jij-op-31-dec.html) en nu open je er weer 1, welke vrijwel hetzelfde is qua vraagstelling als degene die in dat topic aangedragen werd: http://www.freakpyromaniacs.com/for...e-gedachte-als-je-opstaat-op-31-december.html

Mis is ik iets? Waarom zou dit topic wel open moeten blijven en wat is de meerwaarde?

dit is net ff iets anders
ik ben ook op lid van adere vuurwerk forums en daar word wel normaal gereageerd
dacht meschien hier ook
is wel grapig om te lezen hoe verschilend de mens is op die dag
de eene kan niet slapen de andere is laat wakker en ga zo maar door
maar ja somige mensen snapen het niet
en ja kan het ook begrijpen maar om er drekt een slot op te gooien
zou jamer zijn

grunnn

Registered User
Ik zou echt niet meer weten hoe en hoe laat ik vorig jaar op de 31ste december wakker werd...

En wat ik deed op die dag....Ik vermoed dat ik die dag heb zitten schijten, ff lekker ben wezen pissen, eten, drinken...gapen...met mijn ogen knipperen, adem halen.... en ik vermoed nog wat vuurwerk afsteken ook...

kijk zo als ik al boven zij op de ander forums
weten mensen het wel en kunnen we er om lachen
maar je heb ook zulke mensen als jij die de mooiste dag van het jaar compleet kwijt zijn
kan ook gebeuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan