Hoe gaan jullie het doen dit jaar?

Moontan

Moderator
Medewerker
Mede vuurwerk fanaten!!

Hoe gaan jullie het dit jaar doen?
Oudejaarsnacht om 00.00 uur?

1. Gaan jullie een show schieten?
2. Eén voor één jullie cake,s weg schieten?

Tot hoe laat gaan jullie door meestal?

Als jullie een show gaan schieten hoe doen jullie dat dan?
Van te voren alles al klaar zetten of neem je daar na 00.00 uur nog ruim de tijd voor als de hel al is losgebasten?

Leuk als we onze planning met elkaar delen, wie weet leren we nog van elkaar.

TheBrut3

Registered User
1 voor 1, soms wat dingen doorlonten.
En of ik wat klaar zet ligt vooral aan het weer, eerst even vooraf op buienradar spieken.

rikkoenjeffrey

Registered User
dit jaar van plan om in de vooravond een aantal budget potjes te schieten zoals bv gate of haven van royal.

En om 00.00 1 voor 1 aansteken genieten van de mooie, maar zeker niet goedkope minuten vuurwerk:smiling:

Richardus

Registered User
Ik schiet de cakes één voor één, maar wel in een volgorde die uitgedacht is. Ik neem per keer een stuk of 3,4 cakes mee naar buiten, zet ze veilig aan de kant met bewakend publiek en pak dan welke aan de beurt is. Dan weer eventjes pauze om de volgende lading van binnen te halen :) Evt. doorlonten is die avond al gebeurd, lontkapjes laat ik meestal ter bescherming zitten tot het laatst maar ik check alvast wel even waar ze zitten, of er reservelonten opzij moeten worden gedaan etc. Ik denk dat ik dit jaar na een half uurtje wel door het geweld heen ben :)

Boogieman

Registered User
Ik zet het na 0:00 klaar, al heb ik wel alles voorbereidt (alle lonten enzo). Dus als het een beetje rustig begint te worden heb ik alles klaar staan en ga ik stoken. Heb je gelijk wat meer aandacht :p .

PyroPlop32

Registered User
losse cakes schieten de hele avond/nacht...en een dikke consumenten show van 16 minuten schieten met een aantal freaks.
en natuurlijk voor 00:00 alles klaar zetten.

Moontan

Moderator
Medewerker
losse cakes schieten de hele avond/nacht...en een dikke consumenten show van 16 minuten schieten met een aantal freaks.
en natuurlijk voor 00:00 alles klaar zetten.

Zet jij alles buiten neer? Binnen? Als ik in mijn straat alles voor 00.00 vast buiten klaar zet weet ik zeker dat om 00.00 uur alles weg is!!

Pancake77

Registered User
Zet jij alles buiten neer? Binnen? Als ik in mijn straat alles voor 00.00 vast buiten klaar zet weet ik zeker dat om 00.00 uur alles weg is!!

Ik heb het voordeel van een groot privé terrein zodat ik ruim alle pallets voor 00:00 kan neerplanten en dan weer terug na binnen:hehe!:

Ray.Ray

Registered User
in de ochtend en vooravond in de achter tuin wat doorlont projectjes en om 00:00 de grotere cake's
1 voor 1 en klein doorlont projectjes 2 x 2 of zo geen idee nog :hehe!:

bacardi

Registered User
begint bij mij al met de kerst ;) kerstavond en/of eerste kerstdag ff een potje afsteken voor de familie en kinderen.
dan vanaf de reguliere verkoopdagen iedere avond een pot voordat de kinderen naar bed gaan.
de 31e 's morgens met de kinderen 6 en 8 voor de deur stoken, 's middags ff een 30.000 klappertje ofzo afsteken. overdag beetje lamballen binnen en buiten en als 't donder wordt dan begint 't toch wel aardig te kriebelen haha... genieten ook van wat er om me heen de lucht in gaat. meestal dan pijlen afsteken en sierpotten. 's avonds met beste vrienden en vriendinnen en kids bij elkaar komen. ieder jaar bij een ander, vorig jaar bij ons(gekkerhuis hehehe)
dat is 't mooiste, lekker bij elkaar zijn en dan muziek op tien, drankjes erbij, genoeg eten erbij en tussendoor de blagen beetje gekmaken met zwaardere blokjes.... heerlijk avondje is bijna aangebroken!!
bij deze eerst iedereen fijne kerst!

Red Eagle

Registered User
Vorig jaar een schietkistje aangeschaft.
Helaas dit jaar door gebrek aan budget geen ontstekers gekocht en ook veel minder vuurwerk
Showtje zit er hellas dus niet in.
Dit jaar is het de bedoeling alles aan elkaar door te lonten met wel een bepaalde volgorde.
Gedeeltelijk kan ik daardoor alles voorbereiden dan is het om 00:00 alles naar buiten slepen aan elkaar koppelen en aansteken.
Begin dit jaar met los met 2x laser fontein.Daarna de kleinere cakes 4x Alligator,4x Reno,100 shots blokjes en fluit blokje.
De finale zal zijn 1x Allure gevolgd door 1x Silver Willow 1x Sky screamer en dan 2x Tears of beauty.
De avond sluit ik af met de 50.000 celebration cracker van Pyrostar.
Snel even vegen eindelijk 1 glaasje champagne en dan naar bed want de wekker gaat om 4:30 weer om te moeten werken.

sprinkhaan

Registered User
In ieder geval om 10.00 een salute cake 1 om iedereen wakker te maken. (als deze inderdaad doet wat we allemaal hopen).

De rest van de dag laat ik over aan het toeval.

Om 00.15 een doorlont project.
Daarna losse cakes stoken en dan lekker feest vieren.

fruts87

Registered User
Hier staat er een klein showtje op de planning om iets na twaalfen te ontsteken.

Ik begin met 4x (of 6) titanium vulcano.
Vervolgens een doorgelont karton Aquarius, gevolgd door 5x 250sh. fluitbakken.
Dan weer een doorgelont karton Asgaard, gevolgd door 3x Z05.
En als afsluiter 80 thunderkings en 35 Light Year pijlen.

Al met al zal dit in zo'n kleine 7 minuten de lucht in gaan.

Voor de rest zal er overdag en in de voor avond nog genoeg gestookt gaan worden.
Maar hoe of wat.. dat staat nog niet vast.

Bovenaan