Hierbij een keer mijn vuurwerkcollectie! (Na jaren genoten te hebben van jullie vuurwerk foto’s, en nog steeds!)

britain

Registered User
Foto-64WWGISA.jpg

Foto-FYXMX3H7.jpg

Foto-ZVIQB8WQ.jpg

Ik geniet hier al jaren van foto’s van anderen. Ik dacht bij mijzelf: dit jaar ga ik ook is een foto plaatsen!

Bij deze mijn collectie. Geen duizenden euro’s zoals ik soms zie bij anderen! ;) Maar wel voldoende om te genieten morgen avond!
Ik heb dit jaar vuurwerk uitgezocht van verschillende merken.. Er zitten wat gratis producten bij zoals de thunder, blue coconut, cruzer en the fan! De rest heb ik weloverwogen uitgezocht :cool:(veel filmpjes bekeken afgelopen weken…)
Op de achtergrond wat pijlen en een pakketje van 15 eurie voor de kinderen die morgen aanwezig zijn!

(oja..en natuurlijk 2 astronautenmatten…deze zijn puur voor de nostalgische gevoelens! ;) )
Iedereen een goed oud en nieuw toegewenst! Ik heb er in ieder geval zin in!

Laatst bewerkt:

vuurwerktomw

Registered User
Re: Hierbij een keer mijn (britain) vuurwerkcollectie! (Na jaren genoten te hebben van jullie vuurwerk foto’s, en nog steeds!)

Ik zie geen foto, kan aan mij liggen

romaster

Registered User
Re: Hierbij een keer mijn (britain) vuurwerkcollectie! (Na jaren genoten te hebben van jullie vuurwerk foto’s, en nog steeds!)

Foto's werken niet voor me.

britain

Registered User

Hmmm...klopt.. Ik heb zonet een album aangemaakt op www.mijnalbum.nl.. Alles lijtk goed te zijn!

britain

Registered User

Ze doen het! :)

joszie

Zilveren Member
Yep, duidelijk zichtbaar. En je hoeft toch ook geen duizenden euro's te besteden om een leuke dag en nacht te hebben? Je hebt een leuke collectie.

Helderd

Registered User
Ik wou dat ik zo'n collectie had!
Volgend jaar wil ik ook zoiets! Veel plezier vandaag! En een goede jaarwisseling!

marlboro20

Registered User
De kunst is juist om zo'n mooi mogelijke collectie te maken voor je budget!!!
En zo te zien ben je daar ruimschoots in geslaagd!!!

En inderdaad: de collectie is ver boven gemiddeld!!!

Ga je plezier van hebben!!!!

Bovenaan