Het lijstje van k0ennn!

k0ennn

Registered User
Hallo.

Hierbij wou ik alvast laten weten, wat er tot nu toe al besteld en betaald is !!
Komen nog wel wat dingen bij, ik heb nog een 1 bon van vuurwerk4all om te besteden dus 200 euro.
en voor de rest moet ik nog even kijken.

een aantal dingen staan er ook niet tussen, omdat deze nog niet in de database staan!

O.a: Screaming Saluut

groetjes !!, suggesties en tips altijd welkom !

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/19773

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
echt een mooie lijst.
misschien als je dan toch zo'n budget hebt de Camuro queen vervangen door de monsterjam?
mvg

k0ennn

Registered User
Dit is tot nu toe al besteld en betaald :p dus hier zit ik al aan vast !! de monster jam zit zeker nog in mijn gedachten.

Hij is vandaag weer geupdate :D, laatste bon van vuurwerk4all, is besteed

Laatst bewerkt:

k0ennn

Registered User
en weer het een en ander toegevoegd aan de lijst!!, het einde begint in zicht te komen voor dit jaar hahaha :D

k0ennn

Registered User
Ja ja ben bij salon geweest en bij zena, maar salon producten staan niet in de database :p
nee word toch echt allemaal de 31e, allemaal projecten hoor dus het komt wel op

painkiller

Registered User
Wat een lijst zeg! Daar ga je veel plezier aan beleven.
Ik zou wel de City lights eraf halen. Vond ze afgelopen jaar erg tegenvallen. Mocht het onderdeel zijn van een project zou ik er een extra Earcatcher bijzetten, ongeveer dezelfde cake maar dan met die 3 traps fluit.

Wekker

Registered User
Deze jongen heeft een akkoordje met de controlerende instanties. Hij begint vrijwel zeker op 25 December al met stoken XD

k0ennn

Registered User
Lijst helaas grondig aan moeten passen wegens de omstandigheden bij vuurwerk4all.
Er zijn een aantal artikelen uitgegaan en die hebben plaats gemaakt voor nieuwe.

dit is allemaal besteld en betaald, dus de city lights zal er gewoon bij zitten.
word een leuk dagje zo tot nu toe.

grtz en bedankt voor de reacties.

k0ennn

Registered User
nee geen space shooters, het is een mooi product, maar heb toch andere keuzes gemaakt.

verder missen dus een aantal mooie salon roger producten hier.
20 x thunderbomb 800
24 x triangel sonne
2 x Golden times waaier
1 x Purple brocade
1 x Strobe world
1 x vortexx barrage
2 x Color changing wheel
1 x Steelhawk pijlen.

etc etc.

Laatst bewerkt:

k0ennn

Registered User
weer wat nieuwe prodcuten toegevoegd, het einde van de lijst begint te naderen.

Oa: Mayday, vuurwerk met een kroon, cruise rockets, nog wat extra pinkie winkie's etc.

grtzzz

Laatst bewerkt:

BillyF

Registered User
Kun je niet beter een prof vuurwerkshow regelen als je zo door blijft gaan met bestellen? hehehe
Je blijft maar door gaan met bestellen, ik hoop dat je er niet zoveel spijt van gaat krijgen 1 januari:p

k0ennn

Registered User
Dit betaal ik helemaal uit me eigen zak, en prof show? er zit het een en ander aan prof tussen haha, komt later.
Dit is wel het maximale ongeveer voor dit jaar, er komen nog een paar producten bij:

Colonade 1040
colonade 300
steer wrestling 100s

en dan is het genoeg voor dit jaar.

Grizmo Raizor

Registered User
Ik schat het zo in dat je thuis woont en geen kostgeld e.d. hoeft te betalen.. want gezien je leeftijd en het budget dat je hebt zou het haast niet anders kunnen. Damn... wat een lijst en dan ook nog eens betaald???? Wow..

k0ennn

Registered User
Ik woon idd nog thuis, en betaal wel degelijk kostgeld en rekeningen etc.
alleen werk ik gewoon hard, run ik samen met me vader een bedrijfje, naast dat wij allebei nog 40 uur per week in loondienst zijn bij het zelfde bedrijf.

Plus met alle kortingen eraf, zit je toch al minstens op 1200 euro minder dan wat er onderaan de lijst staat als totaal bedrag

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan