Hendrik Ido Ambacht

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April Koninginnedag vuurwerk te Hendrik ido Ambacht.

Plaats : Hendrik ido Ambacht
Provincie : Zuid Holland
wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : Professioneel, shells t/m 6"inch.
waar : Sandelingen park
tijd : omstreeks 21.45 uur

Vuurwerk.pagina

Registered User
Het beste te bekijken vanaf de (afgesloten) antoniuslaan ter hoogte van de vlasakkers.

Tijdstip : 21:45

( info uit boekje orangjevereniging wilhelmina-juliana Programma 2008 )

dtmalive

Registered User
Show begon rond 22:00.
Schietafstand was erg groot.
Naar mijn idee werd hier groter dan 6" geschoten maar ik kan het mis hebben.
Het tempo was enorm laag maar de grote shells en de salut's maakte dat wel weer een beetje goed.

Monsterking

Registered User
Ik heb de show niet kunnen zien vanwege een lekke band van degene met wie ik was.
Dus we waren teruggegaan naar Dordrecht want die show wouden we echt niet missen.
Ik dacht dat die niet door was gegaan ofzo omdat het vorig jaar een zootje was en het een slechte show was zeiden ze en we hadden niks gehoord of gezien. Dat had ik wel verwacht want het is ca. 10 minuten fietsen van dordrecht naar Hendrik Ido Ambacht dan hoor je 6 inch wel te horen denk ik.

JeKo

Registered User
Dus dit was (zoals voorgaande jaren) weer een show met weinig tempo?
Wel jammer, maar onlangs dat toch wel een leuk showtje hoor :smile:

Dit zijn foto's van de opbouw van vorig jaar:
DSC04039.JPG

DSC04036.JPG

DSC04045.JPG

DSC04065.JPG

freakyyy

Registered User
Hierbij wat foto's van de show in Hendrik Ido Ambacht, geschoten door Wagenvoort. Het was grotendeels een "bom voor bom show" dus ik was jammer genoeg niet echt in de gelegenheid spectaculaire platen te trekken.

Helaas kan ik niet alles plaatsen, dus heb ik er negen uitgezocht. Wellicht volgen er meer in een update.

shpy1xpskn81r0rt0t4x.jpg

hvlgn72b4i1a8brhv5mf.jpg

ky4r0hck931j81r7nus8.jpg

af1li6ms6c6dcihv9nzm.jpg

sye9qzj7708n458as5v.jpg

vrecosuq4rypyrw8h2wg.jpg

c2j800111zs279kjdrx.jpg

udt8rse473dm15jo.jpg

7hi9lcv7q6yeujdesyz6.jpg

Met dank aan www.vuurwerkupload.nl voor de hosting.

piccolo

Registered User
Het word elk jaar slechter in Ambacht:sick: Jammer hoor, aangezien ze met een redelijk kalibier mogen schieten:confused:

Poziloc

FPM Hangouderen
Het kaliber zegt dus niks. Deze show is er een voorbeeld van.
Mijn optie is: gooi het kaliber naar beneden en zet meer in, zodat je een show kan schieten.
Helaas zijn er nog veel personen die een harde krijgen, als ze horen dat er 6 inch word geschoten, maar zoals ik al zei, zegt mij dat niks...ik wil een show zien.
Ik zie dan liever een hoop 3 a 4 inch, waar je wat mee kan doen

JeKo

Registered User
De gemeente zou ook een jaartje kunnen overslaan en het jaar daar op een groter budget inleggen. Of wat Poziloc zegt inderdaad.

piccolo

Registered User
Helemaal mee eens, En je zou denken dat ze er van leren maar het word elk jaar alleen maar slechter. Vroeger werd het geschoten op de sportvelden, Daar was het nog een show. Hier niet helaas. Maargoed, gelukkig maakte Dordrecht weer een hoop goed. ;)

JeKo

Registered User
Helemaal mee eens, En je zou denken dat ze er van leren maar het word elk jaar alleen maar slechter. Vroeger werd het geschoten op de sportvelden, Daar was het nog een show. Hier niet helaas. Maargoed, gelukkig maakte Dordrecht weer een hoop goed. ;)

Vroegah. Die goede oude tijd, op de sportvelden inderdaad, de tijd dat ik nog met mijn ouders ging kijken enzo:cheesy: maar dat waren behoorlijke shows ja:cool:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vroegah. Die goede oude tijd, op de sportvelden inderdaad, de tijd dat ik nog met mijn ouders ging kijken enzo:cheesy: maar dat waren behoorlijke shows ja:cool:

ik kan he herinneren dat het vroeger in het Burgemeester Baxpark was.
en of daar ook de sportvelden waren ( Dat weet ik niet meer ).
Nu vind ik er ook niet meer zo veel aan . dat bommetje voor bommetje knalluhh

JeKo

Registered User
Dat klopt. In dat park heb je sportvelden van 3 sportsclubs meen ik (2 voetbal clubs + grote trainingsvelden, en zo'n korfbal club)... Het werd dan altijd op zo'n trainingsveld afgestoken. Inmiddels is het park, uitgebreid met meer wandelgelegenheid, skatebaan, basket- en voetbal plaats ect. Maar dat is er ook alweer een poosje nu ik er zo over na denk :p

Bovenaan