Help is gewenst een klein beetje !! :D

deamonchild

Registered User
Stel je bent net als ik een ontzettende draaikont en je weet niet goed wat je moet nemen.

Je hebt ongeveer 750 euro tot je beschikking en een auto om te rijden door het hele land om je vuurwerk op te halen
Op de onderstaande site krijg ik 35% korting op alles en 40% op volle kartons ongeacht het budget.
http://www.edamvuurwerk.nl/vuurwerk/
WAT zouden jullie dan aanschaffen ?

Zouden jullie naar een ander bedrijf gaan omdat de collectie hier niet uitgebreid is en niet heel bijzonder of zouden jullie het voordeel pakken en toch het 1 en ander daar halen ?

Daarbij ook de volgende vraag : WAT moet ik in hemelsnaam halen ? Ik heb geen voorkeur voor de duurdere potten want ik heb vaak veel lol van de El-Doradotjes enzo.

Ik weet het niet meer en ben redelijk de weg kwijt.

Wie wil me helpen een lijstje samen te stellen met mooi siervuurwerk waarmee ik 75+ personen niet teleurstel !?

Groetjes,
Michael.

P.S.

Sorry voor het onzamenhangende verhaal maar ik trek et niet meer al dat vuurwerk, er hangt spuug uit me mond en ik maak rare geluiden omdat ik er niet meer uit kom hahaha.

sprinkhaan

Registered User
Bij orthen bijv heb je op de freaksite na 200 euro korting en een goede uitgebreide keuze: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/korting.asp
Dan zou ik nadenken over de heavy legends van rubro, de dynasty lijn van wolf staat er ook op, dan zou ik zeker de fuego's nemen.

Voor de rest is het moeilijk om voor iemand te bepalen hoe en wat ,maar ik denk dat je hier al een hoop leuek dingen kan vinden.(als je wilt rijden.....)

deamonchild

Registered User
Ok het word vuurwerk Orthen !! Eerste lijstje is compleet en ik zit pas op 650 euro hahahaha en ik heb dan al VEEL meer dan ik wilde.

Nu maar even doorzoeken.

Wat zijn goede fluitbakken bij orthen ?

Ray.Ray

Registered User
Enigste fluitbak die ik aantrekkelijk vind is de Screaming salute maar denk dat dat door de salute komt ....
Ik ben niet zo van de fluiters. :huh: maar ik heb hem wel in mijn kleine collectie dit jaar.

painkiller

Registered User
Bijzonder lijstje inderdaad. Ik zou toch wat meer sier spul nemen.
Als je van knal en sier houd is de Heavy legend serie erg leuk. Orthen heeft een geweldig assortiment, ik denk dat een goot deel van de fpm aanraders er wel te krijgen is.

deamonchild

Registered User
voornamelijk knal toch?

ja eigenlijk niet zo bijster goed op gelet !!

Ik wil wel wat lekkere harde salute bakken omdat er VEEL dronken mannen in mijn publiek aanwezig zullen zijn en voor hun geld ( weet ik uit vorig jaar ) Hoe harder hoe beter en het liefst zo lang mogelijk zoveel mogelijk !

Ray.Ray

Registered User
Rubro sier heeft ook zeer harde burst knallen als je het mij vraaggggg.
Maar zijn wel prijzig dan word je lijstje al snel een stuk korter.

sprinkhaan

Registered User
Alsje specifiek voor de knal gaat zou ik wat silver salutes schrappen en in ieder geval 1 secrete salute nemen en ook voor de zekerheid een salute cake 1.

Van de salute cake weet men nog niet of het echt gaat worden wat men op de demo heeft gezien , maar als dat gaat worden wat men daar gezien heeft blaas je je de vouwen uit je broekspijpen met deze cake.

Dracow

Registered User
Ik zou een kartonnetje Secret Salute halen ( volgens mijn ergens in de buurt van 150 euro) voor 8 cakes.
Heavy Legend 16 / 49 potjes
Spiderking
Super blinking willow
Delicious thunder

deamonchild

Registered User
Ik ben er nog steeds niet uit :( het is zo moeilijk omdat ik ook savonds nog wat wil en overdag maar savonds om 00.00 moeten het alleen mega bakken zijn en daarmee gaat me budget zo snel haha

D

Deleted member 17038

Guest
Zet je favorieten op een dartbord en gooi wat pijltjes!

Verstuurd van mijn XT910 met Tapatalk

Bovenaan