Help, ik kom maar niet in slaap

larzdebest

Registered User
Normaal gesproken slaap ik altijd in 10 minuutjes maar vandaag is het een ramp.
Ik kom gewoon maar niet in slaap. Ik heb van 1 tot nu geprobeerd te slapen en ik word er stapelgek van. Zeker omdat er naast me op de grond iemand uitgebreid lag te snurken, al na een half uur. Iemand tips om in slaap te komen?:cry:

romaster

Registered User
Denk ergens anders aan, als je aan morgen blijft denken komt er niets van.
Zelf kijk ik meestal nog wat TV of ik doe nog wat op de PS3 totdat ik moe word.

Een ander idee heb ik niet tenzij je melatonine of slaappillen in huis hebt :laugh:

prinsvlad

Registered User
wahaha ....slaap je al?...ik duik zo me bed in en om 11uur weer op ...net thuis van me werk...ik zou zeggen slaap ze , en alvast een goed nieuwjaar!!

Son-T

Registered User
Ook ik kan niet meer slapen en ben er maar dus uitgegaan.
NOG 2,5 uuur :nuts::nuts::nuts::nuts::nuts::nuts::nuts:

Tony

Administrator
Medewerker
Om 7uur ging een verekte Mongol (Die rooie) hier knallen. Kon gelijk niet meer slapen.
Wat een leipe mensen!

h4ck4me

Registered User
nou dat waren 4 uurtjes slaap voor mij en ik heb minimaal 7 uur in mn bed gelegen.. ik ga er nu maar uit en de minuten aftellen

kale mafkees

Registered User
dit is echt prachtig, ik slaap net zo goed voor ouwejaarsdag als op elke andere nacht.. en geloof me ik ben een echte die hard vuurwerk josti

kleinevwkfreak

Registered User
:laugh:Gewoon niet slapen, en je tas extra bijvullen met RedBull:laugh:

Wij hebben gelukkig maar van die melatonine pillen(ofzoiets), anders had ik nou helemaal niet geslapen...
Fijne jaarwisseling allemaal!!

ifeelfine

Registered User
werd om 0400 uur wakker voel me gammel en ziekjes, zo maar een goed hete douche doen toch maar dwingen wat te eten en ik voel met dan vast beter om 10.00 uur

dus nee slapen dat is niet echt gelukt

joosti

Registered User
Hier ook alles alvast klaar zetten voor straks(vooral voor de 2 boy's hier:blink:).

Dat stomme vuurwerk ook altijd :laugh:

Jomgens hou het voorzichtig.

boozebelly

Registered User
Ik heb me verslapen, ben net wakker i.p.v. 07:30 en kan me ook niet herinneren dat de wekker is gegaan.
Toch iets teveel gezopen om in slaap te komen denk ik, naja...:notrust:
In ieder geval heb ik voldoende slaap gehad nu, SJALALALA!!! Het feest kan beginnûh!!!!! :nuts::nuts::nuts::weird:

zwollywood

Registered User
ik heb inderdaad betere nachten gehad!!
maar dat heeft iedereen zowat lees is al.
iedereen een fantastische oudjaarsdag en nacht toegewenst!!
het is wel echt oud en nieuw zo met die sneeuw en kou..goed an de schnaps om warm te blijven!

Blakestone

Registered User
Ik had de wekker op 9.00 uur gezet, maar ik had em niet nodig, was er al eerder uit.
Nog een half uur en dan mag het.
Allemaal een goeie jaarwisseling, en op 1 Januari weer met 10 vingers op dit forum.

looneytunie

Registered User
Haha, moet je ook kijken naar de tijden waarop er mensen online waren!

Ik heb vannacht ook amper geslapen. Niet alleen door vuurwerk maar zowel ik als mijn vriendin zijn ziek :mad:
Koorts, overgeven, zwaar hoesten en doodsbenauwd..

Hopelijk is het straks weer wat minder :sad2:

Mijn 10 uur projectje is bijna klaar, nog een paar lontjes doorverbinden. Lekker op tijd :amuse:

Bovenaan