Helaas

dutchguy1975

Registered User
Helaas zit er voor mij dit jaar niet veel in kwa vuurwerk.
Misschien 2 of 3 500 grammers bij Zena voor mij en een pakketje van 5 tientjes voor mijn nichtje van 13 met eenvoudige spullen. (zij is al 5 jaar een groot fan van vuurwerk en ik ga elke oudejaarsnacht met haar naar buiten om te genieten van al het gebeuren.

Dus, misschien kom aan de 200-250 euro, maar meer niet. Gaat beetje moeilijk sinds ik een paar honderd euro per maand in inkomsten achteruit ben gegaan. De tijden van 4 cijfers voor de komma zijn even voorbij lol.

joszie

Zilveren Member
Tja, soms is het niet anders. Ik herken het van andere jaren.
Gelukkig dit jaar weer beter in de slappe was, dus dat vier ik met veel vuurwerk.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Als ik zo'n budget zou hebben zou ik zeker niet gaan voor 2 a 3 500grammers. Voor dat budget is zeker veel leuker spul te halen zodat je nog wat langer plezier hebt tijdens oud en nieuw.

bridge

Bronzen Member
250 euro budget biedt best wat mogelijkheden. Met dat budget is het goed mogelijk om 20 prima potten te hebben.

Anthony_bomb.

Registered User
voor 250 euro;

Super 4 van Dynasty 52,50
Panter van Dynasty 39,95
The Fan van Barely Legal 39,95
Goud assortiment van Zena 45 euro

Voor nog geen 150 euro dit.
Hebbie nog mooi 100 euro voor ander leuk spul.

painkiller

Registered User
Neem de gok en doe mee aan een veiling. Dan kun je als je geluk heb een aantal van die
500 grammers, een 100k een pakket en vuurpijlen ed. hebben. Hou je nog geld over ook. :happy:

Zie:

http://www.crashhouse.com/nl/mega-vuurwerk-veiling/01-15/

Vuurwerk pakket bestaande uit:2x cake dynasty cyclone, 1x cake 500gr beauty, 1x pijlen pakket heaven, 1x sierpakket new year, 1x cake pandora groot, 1x vancouver, 1x chinese rol 100.000 klapper. Winkelprijs € 600,-

Wat een onzin zeg, dat mensen hierin trappen.

Grizmo Raizor

Registered User
Wat een onzin zeg, dat mensen hierin trappen.

Kun je jouw opmerking toelichten? Heb je ervaring met deze aanbieder (veilingssite)? Dacht toch echt dat Marchel van vuurwerkwerk Orthen dit aan ons heeft verkondigd op VWC en dat er vuurwerkpakketten van hen op zouden staan. Alleen dat hij hier verder zelf niets mee te maken heeft (qua afhandeling ed.) Dus, ik snap je reactie niet echt.

dutchguy1975

Registered User
heb toch maar besloten wat kleiner spul te kopen en 1 grotere pot, maar geen 500 grams hehe. Wilde niet om 5 over 12 weer binnen zijn.

Experience Iron pakket = 79,00
Een kleine orange box van Dynasty van 32,50 voor m'n nicht(je) en een meter pakketje voor de lol begin van de avond voor haar van 15 euro. (tja ze is een freak in wording :) )
Gorgeous Ramon 39,95
Dancing on your grave 18,00 (vind het geen slecht potje voor 18 eurootjes)
AVP Cake 52,50
En de miskoop van de eeuw (kwam ik thuis pas achter) ... witchcraft van Dynasty van 23 euro. Ik wilde fusion (thor collection) maar die was niet meer beschikbaar en deze zat prijstechnisch in de buurt.

Maar mijn voornemen voor 2011 is, elke maand 50 euro apart houden en de rest in december erbij leggen :)

Een goed (en veilig) uiteinde mensen, en veel plezier :)

von urk

Registered User
hier idem dutchguy,
wij hebben een kleintje gekregen en moet het met aanzienlijk minder doen.
gelukkig staan we in een straat waarvan ik de meesten wel ken en die doorgaans wat meer te besteden hebben.
misschien ook een tip voor jou? zoek een straat op waar flink gestookt wordt.
Zodoende kun je misschien toch nog een beetje genieten met een glas bubbels in je hand!
goed uiteinde!!

hansso90

Registered User
Verstandige keuze vindt ik!
Ik vind dat je wel het geld moet hebben voor vuurwerk en dat vuurwerk geen noodzaak is! volgend jaar is er weer een jaar waar je misschien gewoon normaal gaat uitgeven :D

dutchguy1975

Registered User
the morning after: het was gezellig en m'n nichtje van 13 heeft ook een leuke tijd gehad met het pakketje wat ik voor haar heb gekocht. En ja.. ik was in een straat waar over het algemeen veel vuurwerk werd afgestoken, alleen werdt die straat bijna volledig gedomineerd het eerste half uur door een mannetje of 12 die constant met nitraten aan het smijten waren, ook richting mijn nichtje. We hebben het hier over een nitraatje hier nitraatje daar.. maar elke seconde ging er wel 1 af.
Een paar keer zelfs binnen 1 meter van ons vandaan!!. Dit dreigde uit de hand gelopen en ben op die gasten afgegaan en heb ze dringend verzocht ons met rust te laten voor er ongelukken gingen gebeuren. Het zou de eerste keer niet zijn dat ik op de vuist gaat met een mongool die zich totaal niet weet te gedragen!!!

Kijk.. ik ben niet tegen illegaal vuurwerk tot zekere mate, want wat als illegaal wordt bestempeld door nederland wordt ook alleen maar als illegaal bestempeld IN nederland. Maar .. zodra je jezelf gaat misdragen met eigenlijk een mogelijk dodelijk wapen, en vooral richting een meisje van 13, dan ben je lager dan het laagste 1-cellig diertje op de wereld.

Maar anyways, na die situatie werd de situatie wat rustiger en werd de straat gedomineerd door mooi siervuurwerk.

De groeten en tot over 50 weekjes.

adgertic

Registered User
En terecht dat je erop af bent gestapt... Stelletje halve tamme.... Heb ze in Rijswijk ook om me heen gehad.. Vanuit de flat van 5 hoog lekker dapper naar beneden gooien.... En gewoon kijken waar het neer komt, dus bewust... En dan niet richting mensen maar richting mn hond.... Ben rustig doorgelopen (hond had er gelukkig ook niks van) heb de hond naar boven gebracht en ben daarna even naar 5 hoog geweest... Moet zeggen dat toen ik papa vertelde wat zn zoontje van 13 aan het doen was ik dat mannetje de hele dag niet meer heb gezien :D

Bovenaan