[hdl] M85

Son-T

Registered User
M85 in het kort
  • Importeur: Original
  • Artikel nummer: R 102
  • Categorie:Batterijen
  • Lijn:HONG DENG LONG
  • Adviesverkoopprijs: 35,- €
  • Netto Kruitgewicht:- gram
  • Aantal schoten : 85
  • Effecten: 85shots Z-shape Als een razende vuurt de waaier 85 gekleurde lichtkogels af om te eindigen met een salvo. Spectaculair maar snel afgelopen. Ideaal om de show op de 31ste goed af te sluiten
  • Afmetingen:

IMG_4744640.jpg

Laatst bewerkt:

sisser

Registered User
Laatst bewerkt:

bartvz

Registered User
Re: M85

Dat is niet de M85 in dat filmpje.

Original heeft nu 2 uitvoeringen van de M85, de eerste is de snelle zoals in het filmpje in post 6 en een tragere uitvoering die te herkennen is aan de grotere bouw van de pot. Kopers hebben nu dus een keus tussen snel of gewoon tempo.

Hier het filmpje van de tragere.

http://www.vimeo.com/2979345

Die trage versie is helemaal niet verkeerd moet ik zeggen, ik vind da je bij deze toch wat meer waar voor je geld krijg. Niet dat die snelle versie niet vet is hoor, naar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de trage gaan.

Sweet Laker

Registered User

Vind die tragere versie ook een stuk beter. Die andere knipper je twee keer met je ogen en hij is weg. Goede aanpassing dus!

bridge

Bronzen Member

Vind die tragere versie ook een stuk beter. Die andere knipper je twee keer met je ogen en hij is weg. Goede aanpassing dus!

ik vind het twee totaal verschillen de effecten. en geef mij maar de snelle.

Laatst bewerkt door een moderator:

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Ik vind eigenlijk dat de nieuwe versie, compleet vernageld is.
In de oude M85 zat een lekker thempo.
Gewoon gaan met banaan en genieten van de snelheid.

Poziloc

FPM Hangouderen

Het voordeel is nu dat één ieder zijn favoriet kan uitkiezen...snel of langzaam...wat wil een mens nog meer?

mickeyzegtboem

Registered User

wat ik opvallend vind aan de nieuwe versie is dat het lijkt alsof er veel schoten tussenzitten die minder power hebben, waardoor de mooie halve cirkel dus niet mooi rond is.
in de snellere versie ben ik dat nog niet tegengekomen, daar is de hoogte tot waar het effect komt eigenlijk constant gelijk.
ik weet niet of dit aan een enkel exemplaar lag, of wellicht dat het door de video meer opvalt, misschien iemand die al een 2e live heeft gezien en die dit wel of niet opgevallen is?

Cameo

Registered User

Zolang de oude M85 beschikbaar blijft (en niet wordt aangepast) ben ik tevreden. Ik vind de snelheid en het effect van deze cake SUPER :cool:

En over de nieuwe/trage variant; Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind 'm persoonlijk niet zo aantrekkelijk en geen goede waar voor het geld. Dan heb ik het niet alleen over het tempo, maar vooral de tails. Het lijkt wel of de ladingen met de Franse slag zijn gevuld. Was dit een sample cake, Sisser?

Maar goed, mensen die kwaliteit vooral afmeten aan de duur van een cake hebben zo inderdaad een goed alternatief. Misschien is het nog een idee om de nieuwe variant een andere naam te geven? Nu wordt het misschien onnodig verwarrend?

groet,
Cameo

sisser

Registered User

Dit was geen sample maar wel de enige die ik heb gezien. Original heeft de tragere versie op VELER verzoek laten maken. Nu is het afwachten voor ze om te zien welke groep "will put their money where their mouth is".

roelz

Registered User

Jaja, dat zal best, de Big 3 pijlen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn en/of uit het assortiment, nu de M85 zo traag als 'vensterbank vuurwerk', misschien een nieuwe trend die ik niet snap, dat zal best. Ik zie een aantal toppers van OF gedowngrade worden, nieuwe trend of zo? Het mooie van de M85 was z'n snelheid.
nah, laat verder maar. :blink:

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Jaja, dat zal best, de Big 3 pijlen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn en/of uit het assortiment, nu de M85 zo traag als 'vensterbank vuurwerk', misschien een nieuwe trend die ik niet snap, dat zal best. Ik zie een aantal toppers van OF gedowngrade worden, nieuwe trend of zo? Het mooie van de M85 was z'n snelheid.
nah, laat verder maar. :blink:

In dit geval mis ik de thanks knop.

Bovenaan