hardix flowerbed

nitraat4life

Registered User
Iemand informatie over dit flowerbed?

100 sh. flowerbed , kaliber 1,2"

Iemand foto's / filmpjes/ ervaringen ?

Laatst bewerkt:

Flamingo

Registered User
Ik heb hoogstwaarschijnlijk wel een filmpje voor je maar dan moet ik het nummer weten.

Ben bij een show geweest en heb de schietlijst, daar staan alle nummers op van de blokken die geschoten zijn.

Flamingo

Registered User
jah dat is 'm idd, die show heb ik zelf gefilmd afgelopen weekend. Dan heb ik het je waarschijnlijk al op een andere site gemeld.

nitraat4life

Registered User
Flamingo zei:
jah dat is 'm idd, die show heb ik zelf gefilmd afgelopen weekend. Dan heb ik het je waarschijnlijk al op een andere site gemeld.

Klopt , heb hem van vuurwerkpunt.. sorry was even vergeten er bij te zetten dat het niet mijn filmpje was.. had ik even moeten doen |:(

/n4l

OerKnal

Registered User
Ik heb hier nu ook een 100sh hardix blok. het is NIET fan shaped en het heeft een zwarte etiket met de opdrukking "color peony" er staat ook een nummer opgeplakt: K7181H

heeft iemand ervaring met dit blok?

Pyro Mike

Registered User
OerKnal zei:
Ik heb hier nu ook een 100sh hardix blok. het is NIET fan shaped en het heeft een zwarte etiket met de opdrukking "color peony" er staat ook een nummer opgeplakt: K7181H

heeft iemand ervaring met dit blok?
Volgens mij is dat dat blok van ongeveer anderhalve minuut. Verder weet ik ook geen info ;(

Anthony_bomb.

Registered User
Lijkt mij ook niet één van de meest varieërende blokken nee :p
90 sec. over 100 Schoten is ook niet bepaald snel! Dat is om de 0,9 sec. een schot...
Hmm wat is eigenlijk het PTS van dit blokkie?

3307

Registered User
bluebomb zei:
Dit is het blok dat oerknal bedoeld

colorpeony.JPG

ben benieuwd naar het effect... hij weegt zo'n 5 a 6 kilo caliber 1 inch

groetjes bluebomb

fkw5fd.jpg

Heb dit blok vorig jaar gehad en het jaar ervoor.
Het jaar ervoor zat inderdaad een fout in het blokje, dat heb ik toen gemeld hier op het forum. Effect was toen enkel peony`s, maar ze werden niet allemaal goed de lucht in geschoten. Sommige schoten er met een plop uit en na 2 meter vielen ze weer naar beneden waarbij ze op de grond tot ontploffing kwamen. Nou valt dat opzich nog wel mee met dit caliber. Maar toch, niet prettig.

Vorig jaar was dit blok uitstekend. Echter de effecten waren ook anders. Inplaats van peony`s zoals op het etiket staat aangegeven, had hij juiste mixed effecten. Erg mooi vond ik em toen, en er zat ook een lekkere tempo achter.

Indien je in bezit kunt komen van dit blokje, met de uitwerkingen zoals ze bij mij vorig jaar waren, dan is het naar mijn mening een aanrader. Vooral vanwege de prijs. 40,- a 50,- euro. (Al vragen sommige handelaren maarliefst 75,- euro hiervoor)

Er schijnt ook weer een nieuwere versie te zijn, waarbij er niet een stuk visco lont aan de zijkant maar 'pipefuse' (of hoe heet dat) bovenaan. Weet niet of hierbij behalve een wijziging in het uiterlijk ook een wijziging in de effecten zit.

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Ik heb de 45sh fanshaped hardix blok weten te bemachtigen , heeft iemand nou ervaring met dit blok.. kan me niet voorstellen dt ik de 1e ben die dit blok in bezit heeft :p

/n4l

Bovenaan