bluebomb zei:
Dit is het blok dat oerknal bedoeld
ben benieuwd naar het effect... hij weegt zo'n 5 a 6 kilo caliber 1 inch
groetjes bluebomb
Heb dit blok vorig jaar gehad en het jaar ervoor.
Het jaar ervoor zat inderdaad een fout in het blokje, dat heb ik toen gemeld hier op het forum. Effect was toen enkel peony`s, maar ze werden niet allemaal goed de lucht in geschoten. Sommige schoten er met een plop uit en na 2 meter vielen ze weer naar beneden waarbij ze op de grond tot ontploffing kwamen. Nou valt dat opzich nog wel mee met dit caliber. Maar toch, niet prettig.
Vorig jaar was dit blok uitstekend. Echter de effecten waren ook anders. Inplaats van peony`s zoals op het etiket staat aangegeven, had hij juiste mixed effecten. Erg mooi vond ik em toen, en er zat ook een lekkere tempo achter.
Indien je in bezit kunt komen van dit blokje, met de uitwerkingen zoals ze bij mij vorig jaar waren, dan is het naar mijn mening een aanrader. Vooral vanwege de prijs. 40,- a 50,- euro.
(Al vragen sommige handelaren maarliefst 75,- euro hiervoor)
Er schijnt ook weer een nieuwere versie te zijn, waarbij er niet een stuk visco lont aan de zijkant maar 'pipefuse' (of hoe heet dat) bovenaan. Weet niet of hierbij behalve een wijziging in het uiterlijk ook een wijziging in de effecten zit.