Happiness

P

poziloc

Guest
220_Schuurmans_Thunder_Fireworks_Happiness_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Happiness[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Schuurmans[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]220[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 1,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td]2012: €1.25[/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]4 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Spuit gekleurd vuur met licht en knallen, inhoud schiet de lucht in met felle kleuren uitbarstingen [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 5/10/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Jean Cross

Registered User
Het is en blijft een geniaal stukje ouderwets vuurwerk waarmee ik mij iedere keer weer mee kan vermaken.!

Heb ze altijd op voorraad, haha, puur voor wanneer ik denk: JA.! :D (vaak dus :p)

Bovenaan